• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Diskussionen i fråga är då fan så mycket mer tråkig (och störande) än vad bilder på potentiellt olagliga klockor någonsin kan eller kommer att vara!
Inte alls lika trevligt att titta in i tråden när man parkerat arslet i soffan för att spana på skojiga klockor..
Var är din skojiga klocka? Jag sitter iaf parkerad med mitt arsle i soffan så kör på ba!

Var är din skojiga klocka? Jag sitter iaf parkerad med mitt arsle i soffan så kör på ba!
Äsch vafan, jag kan bjuda herrn på en skojig klocka! Från arkivet:
PSX_20210514_140016.jpg

Ah, den gamla klassikern 😆 Jag tyckte det blev svinbra som sagt, har den tavlan liggandes men vete tusan vad man ska hitta på med den, inspiration är bra 👍
Hehe tack! Trots att det är fel tråd kan jag bara flika in att visare till Miyota 8215 inte passar. Och att visare beställda från Ryssland, med 3 mån väntetid, tar ungefär lika lång tid att returnera pga defekt. 😂 Men det där vet du säkert redan.

Hehe tack! Trots att det är fel tråd kan jag bara flika in att visare till Miyota 8215 inte passar. Och att visare beställda från Ryssland, med 3 mån väntetid, tar ungefär lika lång tid att returnera pga defekt. 😂 Men det där vet du säkert redan.
No pain no gain som det så fint heter, tur att jag gått i pension 🤪 Har tänkt på det där du nämnde att det saknas vita paddelvisare. Hittade nån jeppe i US som sålde men kostar också satfläsk.

Någon som har erfarenhet av en Bertucci Ballista A-2S? Den har blå lume istället för grön som på många andra Bertucci och jag undrar om någon vet om man kan räkna med att den varar länge? Lume generellt verkar vara sådär enligt någon review på Youtube, men hoppas kan man ju... Intresserad av just A-2S då den är den enda Bertucci jag sett som inte har fasta/integrerade springbars.

1.jpg
2.jpg

Någon som har erfarenhet av en Bertucci Ballista A-2S? Den har blå lume istället för grön som på många andra Bertucci och jag undrar om någon vet om man kan räkna med att den varar länge? Lume generellt verkar vara sådär enligt någon review på Youtube, men hoppas kan man ju... Intresserad av just A-2S då den är den enda Bertucci jag sett som inte har fasta/integrerade springbars.

1.jpg
2.jpg
Tror inte jag sett någon Bertucci här i tråden men verkar vara ett märke på frammarsch 🙂
Det var någon som skrev en separat tråd om fieldvarianterna här:

Ingen tjänar på att bråka. Vänlighet vara längst enligt min ödmjuka mening.
Uppmanar alla att börja rapportera uppenbara försök att piska upp dålig stämning.

Edit: dock inte glömma att detta är ett forum för diskussion. Tycker enligt mig att det inte är rätt att kväsa diskussion för att man inte håller med.

Om det där inte är original så är det riktigt snyggt färgmatchat 😳
Tack 👍! Inget originalband, utan ett gammalt som jag hittade i det här virrvarret. Det är inte bra, råder närmast undantagstillstånd i den lådan 😕.

20210820_134216.jpg

Klocka Momentum Steelix på läder från Tid & Ting.

Som outnämnt, icke-sanktionerat, inofficiellt och självpåtaget språkrör vill jag ändå slå ett slag för både klocka och band - en mycket bekväm beaterkombination.

Tillbaka
Topp