Designgrepp hit och dit, den är mer anatomiskt korrekt utförd, du får ju även med nr2.Har en vag känsla av att @MoHaha har något att tillägga, tycker också det är ett märkligt designgrepp. Upp eller ner spelar ingen roll, den är där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Designgrepp hit och dit, den är mer anatomiskt korrekt utförd, du får ju även med nr2.Har en vag känsla av att @MoHaha har något att tillägga, tycker också det är ett märkligt designgrepp. Upp eller ner spelar ingen roll, den är där
Tack, nu lockade inte Serica så mycket längre Jo, det gör den, så jäkla schysst med "heures" på vridringen, små detaljerna som gör det. Tveksam när den först visades upp men nu är den så självklart...helrättDesigngrepp hit och dit, den är mer anatomiskt korrekt utförd, du får ju även med nr2.
Jag får se hur jag gör, kanske får sålt en av mina Halios i veckan så....Tack, nu lockade inte Serica så mycket längre Jo, det gör den, så jäkla schysst med "heures" på vridringen, små detaljerna som gör det. Tveksam när den först visades upp men nu är den så självklart...helrätt
En till bort?Jag får se hur jag gör, kanske får sålt en av mina Halios i veckan så....
I got you:En till bort?
Har du eller någon annan datumen som gäller på Serican i skallen eller behöver man googla?
Aha, tack! Då kommer tråden bli nedlusad med Serica inom kort och alla kommer vilja sälja till migI got you:
Äh, skitsamma.
Alltid rätt!Så jäkla rätt!
Det var en kille i Kroatien som efterlyste Fairwind. Så jag tänkte att han kan få köpa min så kan jag köpa en ny i Q2 2022 när serie II kommer. Då ska jag ha en fräsig färg, hoppas på någon variant på orange.En till bort?
Har du eller någon annan datumen som gäller på Serican i skallen eller behöver man googla?
Kul, vilka Fortis har du?Ja, där kan du nog ha en poäng gissar jag. Har inte koll på alla varianter av fejkade Marinemaster men den här verkar vara från den här sidan av millennieskiftet. Har inte gjort någon djupdykning men de tidigaste forumtrådarna om dem jag hittat är från tidigt 10-tal.
Vad gäller varumärkesjuridiken och registreringar i de aktuella fallen kan jag nog inte bidra med mer än gissningar så jag låter bli förutom med den här funderingen. Kan det vara så att Seiko sökt när Fortis inte förnyat av någon anledning? Jag köpte nyligen min andra Fortis och har bara läst lite om märkets historia hittills men det är ett mönster som återkommer i skildrigarna jag hittat hittills och det är att det blir väldigt diffust någon gång på 80-talet innan det plötsligt är nya ägare och det kommer diverse nya modeller. Har det varit en konkurs eller rekonstruktion eller något liknande, och man missat att förnya en registrering?
För den som inte har förhandsbokat: våren 2023?I got you:
Haha oklart, jag bara såg linjen någonstans längst ner på sidan med dykarenFör den som inte har förhandsbokat: våren 2023?
Tycker du håller dina topphemliga släpp lite väl hemliga, förväntar mig en rekorderlig key dates karta även på dennaDet var en kille i Kroatien som efterlyste Fairwind. Så jag tänkte att han kan få köpa min så kan jag köpa en ny i Q2 2022 när serie II kommer. Då ska jag ha en fräsig färg, hoppas på någon variant på orange.
Nja, jag tror det går att argumentera för att den slaka snoppen är minst lika klassisk. Den förekommer ju redan under kriget på en del ATP-klockor, även om den var lite kortare på den tiden.Den klassiska "snoppen" vid kl 12 är ju tvärtom mot alla andra, varför? Alltså, pungen sitter ju i taket!? Aldrig sett förut.
Är väl inte så ståndaktig kanske?Den klassiska "snoppen" vid kl 12 är ju tvärtom mot alla andra, varför? Alltså, pungen sitter ju i taket!? Aldrig sett förut.
Intressant, tack!Nja, jag tror det går att argumentera för att den slaka snoppen är minst lika klassisk. Den förekommer ju redan under kriget på en del ATP-klockor, även om den var lite kortare på den tiden.
(Bild stulen på Internet)
De finns sent i Fortistråden. Elogan bytte jag bort till @ZackeKul, vilka Fortis har du?
Lägg av nu. Räcker att man får höra det här hemma...Är väl inte så ståndaktig kanske?
Men utan 2:an Något fiffigt/praktiskt el. enbart design tro?Nja, jag tror det går att argumentera för att den slaka snoppen är minst lika klassisk. Den förekommer ju redan under kriget på en del ATP-klockor, även om den var lite kortare på den tiden.
(Bild stulen på Internet)
Hur tar man ett designgrepp kring penis?Har en vag känsla av att @MoHaha har något att tillägga, tycker också det är ett märkligt designgrepp. Upp eller ner spelar ingen roll, den är där
Hur tar man ett designgrepp kring penis?
Arkivbild för topic:
Tack så mycket macrolinsen för mobilkamera på Classe O levererarFantastisk bild på en riktigt ball klocka!
Lej för det så slipper du höra de klagomålen. Kanske finns nån homage på dej att hyra? Inte för lik bara, då blir det ju samma gnäll igen. (Sorry, off track, tar tillbaka).Lägg av nu. Räcker att man får höra det här hemma...
Tack så mycket macrolinsen för mobilkamera på Classe O levererar
Ja jag håller med! Min mobilkamera är som bäst medelmåttig dessutom så inga jättepengar där hellerGrymt att det går att få sånt resultat utan att spendera en månadslön på fotoutrustning.
Inte för att vara taskig men... va?Lej för det så slipper du höra de klagomålen. Kanske finns nån homage på dej att hyra? Inte för lik bara, då blir det ju samma gnäll igen. (Sorry, off track, tar tillbaka).
Wotd... Kan ju inte det här med vad som liknar vad så vet inte riktigt vad som får vara här resp homagetråden. Tänkte jag skulle slippa lära mej det för det är så ointressant.
Tja, nu är ju vi domare sååå Farbror ska inte behöva lära sig någonting nytt utan fortsätta posta på precis som vanligt.Lej för det så slipper du höra de klagomålen. Kanske finns nån homage på dej att hyra? Inte för lik bara, då blir det ju samma gnäll igen. (Sorry, off track, tar tillbaka).
Wotd... Kan ju inte det här med vad som liknar vad så vet inte riktigt vad som får vara här resp homagetråden. Tänkte jag skulle slippa lära mej det för det är så ointressant.
"va?" till vad? leja/hyra eller ointresserad av likheter?Inte för att vara taskig men... va?