Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Morgonstund!!! God damn, kaffet i handen och solen i ryggen. Barnen har precis vaknat och fåglarna kvittrar. Ibland är det enkelt att ha det riktigt gött. Önskar er alla en skön lördag!
Tack! Lättläst gillas här!Det har sagts förut men jefflar va bra det blev med de visarna!
CWs absolut bästa modell tillsammans med deras Sapphire! Grymt fin som står på önskelistanJag spammar på
Blev väl trevligt, fast lite skumt.
Ny trend på gång?
Vad är det där för band? Så jäkla snyggtBytte om till min andra favoritbandkulör lagom till helgen.
Trevlig lördag mina vänner. Rock oN!
Vad är det där för band? Så jäkla snyggt
Grymt bra den där!Fortfarande gjuten...
Meeen det gick ganska bra att kika på den på annat håll också tycker jag sickna foton på rackarns fin pjäs, tips: stalka Lind... @Rizzie !Grymt bra den där!
Klockan jag har på armen sitter också gjuten för stunden. Dessvärre kan den inte postas här
I feel you.
Ska nu med hundhuvud gå och duscha och sedan lägga dottern då jag körde middagen på grund så allt blev försinkat…
Allt detta medans jag ändå hade en kronograf på handleden med möjlighet att mäta både förlöpt tid och puls!
Jag får nog bara inse att jag är en klydderöv!
Håller med. Oftast har jag en jäkla massa sidor att läsa ikapp, speciellt på lördagar. Men nu är det stiltje... är alla i utbrytartråden tro?Är det bara jag som tycker det var dåligt drag i tråden idag?
Klockan eller hunden?Heads up lördag...
Denna är lite för liten för mej...
Var det den som du fick extra i paketet?Heads up lördag...
Denna är lite för liten för mej...
Inte min favoritcombo kanske…