Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte min heller, men hann inte byta tillbaka. Ordningen återställd nu.Inte min favoritcombo kanske…
Det brukar alltid vara rätt dött under dagtid men framåt kvällen när folk har fått i sig lite vino tinto och en GT så lossnar det!Är det bara jag som tycker det var dåligt drag i tråden idag?
Alla generationer har sin egen charm (syftar främst på klockorna men även annat så klart) men MK2 är nog den variant som är bäst hittills. Superfin!Varit på sjön hela dagen. Besök på lilla Kornö. Glömde ta bild på klockan. Hjärnsläpp, inte helt ovanligt. Får bli här i stället.
Se:Inte min heller, men hann inte byta tillbaka. Ordningen återställd nu.
Satan vad bra den är, jag behöver nog en lax också. Har du några kvar??
Det borde dock finnas ett par här på forumet och det brukar kunna flippas rätt friskt emellanåt.Kul! Tack för supporten!
Ja, posta gärna bilder och intryck när du får den!
38mm salmon sector är dessvärre slutsåld sen länge.
Inte Sector, Pulskronografen!!Se:
Det borde dock finnas ett par här på forumet och det brukar kunna flippas rätt friskt emellanåt.
Ah, skulle gått till specsavers (igen! Får snart skaffa stämpelkort!).Inte Sector, Pulskronografen!!
Haha, bra! Var jävligt nära o dra ett PM och begära återköp!Inte min heller, men hann inte byta tillbaka. Ordningen återställd nu.
Satan vad bra den är, jag behöver nog en lax också. Har du några kvar??
Heads up lördag...
Denna är lite för liten för mej...
Då ska det lördagsshoppas!Haha, bra! Var jävligt nära o dra ett PM och begära återköp!
Ja, där finns faktiskt några Laxar kvar, fasen vad glad jag blir att du gillar den så! Tro mig, det värmer som bara den!
Jag tycker den klockan är helt fantastisk! Helt såld sedan jag såg just Baldassares video på Youtube. Lägger en tacitcal dot. och väntar med stort intresse på svar gällande denna.Är det någon här som har koll/erfarenhet av Junghans? Hur håller dom sitt värde? Snubblade över denna och jag är helt såld! (lånad bild!)
Klockan eller hunden?
Var det den som du fick extra i paketet?
Har ingen erfarenhet, men har också tittat på Junghans ett tag. De har en en del väldigt fina klockor och i bra storlekar. Hur de håller sitt värde tror jag det är precis som alla andra märken utöver ett fåtal där uppe i stratosfären. Dvs det tappar säkert flera tusenlappar så fort du öppnat lådan.Är det någon här som har koll/erfarenhet av Junghans? Hur håller dom sitt värde? Snubblade över denna och jag är helt såld! (lånad bild!)
Otroligt snygg klocka! Tyvärr ser den lite svårburen ut trots de blygsamma dimensionerna. Profilen verkar knepig, med en markant "hängbuk".Är det någon här som har koll/erfarenhet av Junghans? Hur håller dom sitt värde? Snubblade över denna och jag är helt såld! (lånad bild!)
Kompisen har den där, han älskar den. Säger att det är mycket klocka för pengarna, god kvalitet osv.Är det någon här som har koll/erfarenhet av Junghans? Hur håller dom sitt värde? Snubblade över denna och jag är helt såld! (lånad bild!)
Sjukt jäkla cool! Ryska motsvarigheten till tyskaTrevlig fortsatt lördag allesammans
Trevlig fortsatt lördag allesammans
Tack Mr! Vilka härmapor! Dock inget jag fått inspiration ifrån Hade blivit ännu mer likt med denna boetten. 160 heter den.Sjukt jäkla cool! Ryska motsvarigheten till tyska
Alltid rätt att köpa VostokHar inte bestämt mig än, men det kanske kan bli en Vostok (alt annan dykare) denna månaden om lönen tillåter!
Bauhaus till folketÄr det någon här som har koll/erfarenhet av Junghans? Hur håller dom sitt värde? Snubblade över denna och jag är helt såld! (lånad bild!)
Tycker KGB amphibiorna är så jädrans ballaAlltid rätt att köpa Vostok
Mitt favorit-foto på den trevliga tidvisaren är detta:Bulova är väl så långt från mikro man kan komma
Men affordable är den.
Letar fortfarande efter en original från 70-talet i bra skick.
Roar mig med reissuen så länge.
Mycket roliga detaljer på denna.
Fyrkantig datumbubbla under glaset, små plaströr fylld med lume som index mm
Jag har för mig att det har figurerat någon Junghans i tråden tidigare men minns inte vem det är som har den. @moggec hade tydligen en såg jag när jag sökte men är rätt säker på att det ska finnas åtminstone en till.Är det någon här som har koll/erfarenhet av Junghans? Hur håller dom sitt värde? Snubblade över denna och jag är helt såld! (lånad bild!)
Vostok är ena jädra affordable klockor!Har inte bestämt mig än, men det kanske kan bli en Vostok (alt annan dykare) denna månaden om lönen tillåter!
kanske inte är slumpen att Olympiska spelen inte är tidtagna av Vostok…