Acos
Guld
Eller hur? Kul med svensk dagskiva ocksåVilket fynd! Kul med day/date och snygg placering av dagfönstret tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur? Kul med svensk dagskiva ocksåVilket fynd! Kul med day/date och snygg placering av dagfönstret tycker jag.
Eller hur? Kul med svensk dagskiva också
Tackar ödmjukast! Precis eller 36,5mm utan krona och den stora tavelöppningen gör ju att den upplevs lite större, kan ändå inte skaka av mig att den känns för liten Nåja får se vart det bär hän, dressur ska väl ändå vara i det mindre formatetRiktigt fin! Grattis!
Men den är 36 va? Det är ju en helt perfekt storlek, bör ju dessutom bära större med tanke på att urtavlan går såpass långt ut.
På det hela taget en kanonfin pjäs!
Upplevs den så smått alltså? Måste vara pga. de tunna luggarna som flyer ihop med länken
Nära nogLäst till mig att den är 37mm.
Tack snälla!Den där gillar jag! Snyggt fångat.
Tackar, det uppskattasI vanliga fall har Seiko samma effekt på mig som Alice Bah har på Nilecity-gänget, men denna var riktigt mysig!
Det är ett faktiskt foto och inte en redigerad bild btwMitt favorit-foto på den trevliga tidvisaren är detta:
Jo det är jag medveten om, haft någon tidigare men då med enbart datumDefinitivt! Men så är Lagonda ett svenskt märke också.
Du bara roar digSolen skiner... Men här fira man sista dagen innan jobbet börja efter semestern genom att ligga i soffan och mår dåligt. Andra dosen av vaccinet som busar med en. Fasen så drygt. Fortisen och klocksnack få göra mig sällskap
Har också haft en svart bb36 och en svart Triumph, dock inte samtidigt. Tyckte nog Triumphen var vassare vilken gillar du mest?Semi OT
Dagsfärska bilder, enligt utlovat!Såpass!! Ja det får du göra, väntar ivrigt!!
Tycker nog Montan vinner, inte med mycket men ändockHar också haft en svart bb36 och en svart Triumph, dock inte samtidigt. Tyckte nog Triumphen var vassare vilken gillar du mest?
Mon dieu! Inspirerat av Louboutin?Damn! En redig pjäs det där! Kan inte avgöra om jag tycker det röda är snyggt eller inte.. men coolt oavsett!
Blir sjukt sugen på att besöka Island igen efter alla dina fina bilder!