Snygg! Men strapmonkey låter lite…ja du vet lite…Riktigt strapmonkey detta. Bortsett från färgglada gummin och spejsiga länkar så klär den mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Men strapmonkey låter lite…ja du vet lite…Riktigt strapmonkey detta. Bortsett från färgglada gummin och spejsiga länkar så klär den mycket.
Tack haha. Syftade på monster. Får skylla på febern i kroppenSnygg! Men strapmonkey låter lite…ja du vet lite…
Du också? Jävla förkylningTack haha. Syftade på monster. Får skylla på febern i kroppen
Tror jag åkte på detta i samband med vaccinet igår.Du också? Jävla förkylning
Krya!Tror jag åkte på detta i samband med vaccinet igår.
Tack och detsamma till dig med
Aja, bara 2255 meddelanden kvar till man är mästare då!
Dags att starta en expertpanel? Eller en egen tråd?
Tidstypiskt kanske? Fult är det i alla fall.Dessa raka ändbitar måste upphöra. Usch och fy!
Hur många bultar finns det i Ölandsbron ?Hur många inlägg måste man ha i den här tråden för att dubbas till mikromästare?
Najs blev det i alla fallGammal affordable till morgonkaffet idag.
Fick hem en uncle Seiko länk till den igår.
Blev bra tycker jag, frånsett att länken ser lite för ny och snygg ut mot klockan.
Fin den där. Apropå länken är det bara att ta loss den och dra den i grus ett gäng gånger så är det fixatGammal affordable till morgonkaffet idag.
Fick hem en uncle Seiko länk till den igår.
Blev bra tycker jag, frånsett att länken ser lite för ny och snygg ut mot klockan.
Fin den där. Apropå länken är det bara att ta loss den och dra den i grus ett gäng gånger så är det fixat
Fast det där är ju ett av alla val som dom erbjuder. Nivada Grenchen har ju ett gäng läder, gummi, rislänk med ordentliga ändlänkar, samt hela Forstners utbud (nitad oyster, bamboo och annat). Inte på nåt sätt standardlänken till den modellen.Aha, trodde det var original! Bara byt de sista så är du game! Dock tror jag detta är en ny trend, för det dyker upp lite överallt. Såg att även Nivada Grenchen gjort samma på sin fina klassiker...
Men när ska du sälja den där till mig? Hands down det bästa explorer case bygget jag sett!Affordable på idag efter många dagar av mindre affordable.
Haha den får nog stanna ett tag, men lägger på minnet att du är sugen om/när den ska flippasMen när ska du sälja den där till mig? Hands down det bästa explorer case bygget jag sett!
De där visarna gick ju inte av för hackor! Å tavlan var ju inte kattpiss den heller!Mera lax från Monchard!
Var kommer bandet ifrån?Fick bli ett senapsgult nato idag. Passar när det dra till höst hur som, trevlig onsdag vänner
Uppskattas! Vårda den väl!Haha den får nog stanna ett tag, men lägger på minnet att du är sugen om/när den ska flippas
Finns hos CNS tror jag.Var kommer bandet ifrån?
Var kommer bandet ifrån?
Stämmer fintFinns hos CNS tror jag.
En Squale 1521 i valfri färg, och med Squale-mesh?Halloj!
Är ute efter en klocka på mesh-länk och undrar om det finns något för mig okänt märke som erbjuder detta? Skulle vara roligare med något annat än typ Tissot.
Tack!
Bra tips! Är min bror som önskar sig en klocka på mesh och jag har inte alltför saftig budget. Vet inte heller om han skulle kunna uppskatta en Squale för vad det faktiskt är. Samtidigt som han säkerligen blivit nöjd med typ DW så känns det jäkla tråkigt att köpa något sådant.En Squale 1521 i valfri färg, och med Squale-mesh?
De såg riktigt trevliga ut!Snubblade över en för mig ny bekantskap, Circula. Föll lite extra för AquaSport II samt SuperSport som liksom CW är en Super Compressor som faktiskt också fungerar som en, kul! Bra specs för priset vad det verkar som
Circula Watches Pforzheim I Mechanical Tool Watches
Using proven techniques and high-quality materials, we manufacture reliable and precise tool watches. Handmade in Pforzheim since 1955.circulawatches.com