• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Riktigt strapmonkey detta. Bortsett från färgglada gummin och spejsiga länkar så klär den mycket.

EE800E35-F589-478A-A267-B0E631B793D9.jpeg
Snygg! Men strapmonkey låter lite…ja du vet lite…🤷‍♂️😂😂
 

Psykel

Patek
Aha, trodde det var original! Bara byt de sista så är du game! Dock tror jag detta är en ny trend, för det dyker upp lite överallt. Såg att även Nivada Grenchen gjort samma på sin fina klassiker...

Screenshot_20210824_220252.jpg
Fast det där är ju ett av alla val som dom erbjuder. Nivada Grenchen har ju ett gäng läder, gummi, rislänk med ordentliga ändlänkar, samt hela Forstners utbud (nitad oyster, bamboo och annat). Inte på nåt sätt standardlänken till den modellen.
Kolla här vad du har att välja på: https://nivadagrenchenofficial.com/...-version-a-sw-510-bh-b?variant=33105538318424
 

Kamp

Omega
En Squale 1521 i valfri färg, och med Squale-mesh?
Bra tips! Är min bror som önskar sig en klocka på mesh och jag har inte alltför saftig budget. Vet inte heller om han skulle kunna uppskatta en Squale för vad det faktiskt är. Samtidigt som han säkerligen blivit nöjd med typ DW så känns det jäkla tråkigt att köpa något sådant.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Snubblade över en för mig ny bekantskap, Circula. Föll lite extra för AquaSport II samt SuperSport som liksom CW är en Super Compressor som faktiskt också fungerar som en, kul! Bra specs för priset vad det verkar som 👍
AquaSport_II_Blue-1.jpg


CIRCULAR%2BSuperSport%2BCOMING%2BTHIS%2BSUMMER.jpg


 

Jox

Rolex
2-Faktor
Snubblade över en för mig ny bekantskap, Circula. Föll lite extra för AquaSport II samt SuperSport som liksom CW är en Super Compressor som faktiskt också fungerar som en, kul! Bra specs för priset vad det verkar som 👍
AquaSport_II_Blue-1.jpg


CIRCULAR%2BSuperSport%2BCOMING%2BTHIS%2BSUMMER.jpg


De såg riktigt trevliga ut!
 
Topp