• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Bra tips! Är min bror som önskar sig en klocka på mesh och jag har inte alltför saftig budget. Vet inte heller om han skulle kunna uppskatta en Squale för vad det faktiskt är. Samtidigt som han säkerligen blivit nöjd med typ DW så känns det jäkla tråkigt att köpa något sådant.
Om kraven är ”inte för dyr & på mesh” så hade jag kollat på klockor som du/han kan tänkas gilla som är inom budget och sedan köpt ett mesh i passade lug with i efterhand. Så begränsar du dig inte. :)
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Jobbe!
BB56D193-D0A2-4FD1-8786-16C2C79E5007.jpeg
 

Islay

Panerai
2-Faktor
Snubblade över en för mig ny bekantskap, Circula. Föll lite extra för AquaSport II samt SuperSport som liksom CW är en Super Compressor som faktiskt också fungerar som en, kul! Bra specs för priset vad det verkar som 👍
AquaSport_II_Blue-1.jpg


CIRCULAR%2BSuperSport%2BCOMING%2BTHIS%2BSUMMER.jpg


Riktigt trevliga och grym spec för priset.
Fastnade för supersport i petrol/yellow
1629896636175.png
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Nytillskott, likt med F-91 (innan den tillslut köptes) en klocka som jag tänkt testa men aldrig kommer tillskott med. Förrens nu. Inget speciellt men ändå kul för en dess ringa pris 🤓
32B93C4A-BA1E-42D2-A5E3-1EA7DACAB404.jpeg


Nu vill jag bara ha en wolbrok skindiver igen, någon som har min äldre här??👀
8DE45049-87D8-4004-AB88-1D54AA31B63C.jpeg
 

Islay

Panerai
2-Faktor
Ja verkligen, noterade även att det går att välja urverk, alltså standard eller top grade vad man nu föredrar 👌🏼
Ja, såg det. Skiljer någon tusenlapp men standard är fine för mig. Preorder verkar inte ha öppnat ännu så man hinner ju ta sig en funderare🤔

Ett gult tropic på den där petrol/yellow så har man ju nästa års sommarklocka klar😊
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Snubblade över en för mig ny bekantskap, Circula. Föll lite extra för AquaSport II samt SuperSport som liksom CW är en Super Compressor som faktiskt också fungerar som en, kul! Bra specs för priset vad det verkar som 👍
AquaSport_II_Blue-1.jpg


CIRCULAR%2BSuperSport%2BCOMING%2BTHIS%2BSUMMER.jpg


Riktigt tjusiga! 👌🏻
 
  • Like
Reactions: v0n
Topp