Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sommar och sol men jag tycker faktiskt bäst om svart. Svart svart.
Det![]()
Om jag identifierar mig som kvinna - får jag köpa då?Intressant släpp av Kurono som tyvärr endast är riktad till kvinnor. Män får inte köpa den. Jag hade iaf inte sagt nej till ett exemplar. Begränsad utgåva på 388 stycken.
https://kuronotokyo.com/pages/kurono_seiji
Du tror inte att det är typ endast något schysst band eller kanske någon annan klockaccessoar såsom rulle eller liknande? Tycker iaf. bilderna på IG mer påminner om en läderverkstad eller liknande :/ En ny klocka hade dock varit mycket roligareHeads up, Massena Lab släpper colab idag
![]()
Men gud vad sjukt...Intressant släpp av Kurono som tyvärr endast är riktad till kvinnor. Män får inte köpa den. Jag hade iaf inte sagt nej till ett exemplar. Begränsad utgåva på 388 stycken.
https://kuronotokyo.com/pages/kurono_seiji
Absolut mycket troligt, sista (3e) bilden verkar dock visa ett läderband, till en ny klocka???Du tror inte att det är typ endast något schysst band eller kanske någon annan klockaccessoar såsom rulle eller liknande? Tycker iaf. bilderna på IG mer påminner om en läderverkstad eller liknande :/ En ny klocka hade dock varit mycket roligare![]()
Läckert inlägg!Sommar och sol men jag tycker faktiskt bäst om svart. Svart svart.
Det![]()
Saved by the price tagAbsolut mycket troligt, sista (3e) bilden verkar dock visa ett läderband, till en ny klocka???
Edit: ny bild…
![]()
Mkt tjusig! Är det ett hemmabygge?Affordable på idag efter många dagar av mindre affordable.
![]()
Usch, det suger!Ett glas rödpang och en Zissou på armen kan förhoppningsvis vända denna trökdag till någonting bättre
(magsjuka barn, ugh den som vet den vet)![]()
Man får vara glad för det lillaUsch, det suger!
Ändå enför klockan
Lirar du hattrick?Affordable vintage på grönt lite för smalt nato![]()
![]()
JajamenLirar du hattrick?
Japp….IFK snubbelfotJajamenspela du?
Bara ELVA månader kvar, kämpa!Man får vara glad för det lillaTredje ungen och allt inom en vecka, behöver semester...eller vänta nu
![]()
Jösses du är ju i toppskiktetSnyggt skall jag kolla uppMvh Kenth manager för ifk kentharna