Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev fan sommar igen!
På med italienska Speedoshomagen direkt.
Och en klocka också såklart
![]()
Jag gillar vattenbilder, det kanske märks?
![]()
![]()
Och såklart inn i garaget för lite lume
![]()
![]()
Kaffe och titandykare till frukost.
Idag ramlade äntligen min Steelix in som gått med snigelpost från en ebay-säljare från Grekland... den jäveln tog 16 dollars för frakt och har sen B-postat den för 4 euro
Kul klocka iaf... har saknat min gamla länge.
Här först på zuludiver canvas och sen på Hadley Roma cordura, vilket lär bli det som stannar på.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för alla tips på PVD/DLC-klockor bästa tråden
Vänder mig återigen till er expertis. Behöver fler skruvmejslar då nyförvärvet har pyttesmå skruv som jag inte kommer in i. Vad använder ni för mejslar och vart har ni köpt dem?![]()
Perfekt, tack!![]()
Elektronikmejsel med bits Cocraft | Clas Ohlson
www.clasohlson.com
Tack för alla tips på PVD/DLC-klockor bästa tråden
Vänder mig återigen till er expertis. Behöver fler skruvmejslar då nyförvärvet har pyttesmå skruv som jag inte kommer in i. Vad använder ni för mejslar och vart har ni köpt dem?![]()
Trevligt ✌! Min hälsar förståsoch önskar god förmiddag.
![]()
Jag tror att de kanske fanns/finns i olika versioner? Jag hade en typ 2017 och den var vitDet är inte push-pins då? Lätt att missta sej och tro att det är väldigt små skruvar...
Undrar om dom ändrat lumen i dom...
Siffrorna blir lite grönare på min om man är i solen, men helt kritvita annars... har för mej att min förra var lite grön i tonen jämnt...
Hur upplevs din efter en längre tid i skugga/mörker?
Jag tror att de kanske fanns/finns i olika versioner? Jag hade en typ 2017 och den var vit
![]()
Ja, jag tänker utifrån att även på den med mer gröna markeringar så är visarna fortfarande vitaJo... troligen.
Vet inte vilken årsmodell det är/varit på nån av mina, då jag köpt de begagnade...
Spelar inte så stor roll heller, bästa beatern ever oavsett![]()
Alltid limegröna siffor. Håller med, ruggigt bra vardagsklocka som pallar det mestaDet är inte push-pins då? Lätt att missta sej och tro att det är väldigt små skruvar...
Siffrorna blir lite grönare på min om man är i solen, men helt kritvita annars... har för mej att min förra var lite grön i tonen jämnt...
Gjort det misstaget förr, så nuförtiden ser jag skillnadenDet är inte push-pins då? Lätt att missta sej och tro att det är väldigt små skruvar...
Har köpt på Jula som igentligenr ett kit för mobiler.Tack för alla tips på PVD/DLC-klockor bästa tråden
Den blev riktigt koolish!Snart fredag. Affordable drunkningsmod.![]()
Får lite King Samurai Save the Ocean-vibbar. Mycket bra med andra ord alltså!Snart fredag. Affordable drunkningsmod.![]()
Hamnade helt klart rättHar fått den stora äran att få ta över vårdnaden av ett av forumet kanske vackraste och mest unika ur. Är jag ens värdig att äga denna pjäs? Sannolikt inte men klockans skapare har tydligen bestämt sig för att den ska få bo med mig och jag ska göra allt jag kan för att den ska få det bra.
Ikväll ska ska den döpas i tjuvahålans djupaste vatten!
![]()
Slit den hårt med hälsan buddy! Vet att den får ett bra hem och inte kommer posöranvändasHar fått den stora äran att få ta över vårdnaden av ett av forumet kanske vackraste och mest unika ur. Är jag ens värdig att äga denna pjäs? Sannolikt inte men klockans skapare har tydligen bestämt sig för att den ska få bo med mig och jag ska göra allt jag kan för att den ska få det bra.
Ikväll ska ska den döpas i tjuvahålans djupaste vatten!
![]()
Såg schysst ut, kööp!köpsuget är stort nu... dessutom inte dykare... fan 90 % av allt är ju dykare
vad tror ni om denna:
![]()
Citizen Eco-Drive Super Titanium BM8560-11X
Köp Citizen Eco-Drive Super Titanium BM8560-11X på nätet för 2 990,00 Kr. Snabb och pålitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Trevlig. Synd att den inte kom på länk. Gillade även den vitaköpsuget är stort nu... dessutom inte dykare... fan 90 % av allt är ju dykare
vad tror ni om denna:
![]()
Citizen Eco-Drive Super Titanium BM8560-11X
Köp Citizen Eco-Drive Super Titanium BM8560-11X på nätet för 2 990,00 Kr. Snabb och pålitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Såg schysst ut, kööp!
Trevlig. Synd att den inte kom på länk. Gillade även den vita
![]()
Ohh, du har blivit med X!?!! Det trodde jag inteMin livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild(närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec ❤
![]()
Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul!![]()
Giiiiiillllllltttttt!Min livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild(närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec ❤
![]()
Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul!![]()