• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

DSC07751-picsay.jpg

Kaffe och titandykare till frukost.

Tack för alla tips på PVD/DLC-klockor bästa tråden 🥰
Vänder mig återigen till er expertis. Behöver fler skruvmejslar då nyförvärvet har pyttesmå skruv som jag inte kommer in i. Vad använder ni för mejslar och vart har ni köpt dem? 🤔

Idag ramlade äntligen min Steelix in som gått med snigelpost från en ebay-säljare från Grekland... den jäveln tog 16 dollars för frakt och har sen B-postat den för 4 euro 😡

Kul klocka iaf... har saknat min gamla länge.
Här först på zuludiver canvas och sen på Hadley Roma cordura, vilket lär bli det som stannar på.
20210831_145101.jpg

20210831_145110.jpg

20210831_145751.jpg

20210831_145757.jpg

20210831_165108.jpg

Trevligt ✌! Min hälsar förstås 👋 och önskar god förmiddag.

20210901_102005.jpg

Tack för alla tips på PVD/DLC-klockor bästa tråden 🥰
Vänder mig återigen till er expertis. Behöver fler skruvmejslar då nyförvärvet har pyttesmå skruv som jag inte kommer in i. Vad använder ni för mejslar och vart har ni köpt dem? 🤔

Det är inte push-pins då? Lätt att missta sej och tro att det är väldigt små skruvar...

Trevligt ✌! Min hälsar förstås 👋 och önskar god förmiddag.

20210901_102005.jpg

Undrar om dom ändrat lumen i dom...
Siffrorna blir lite grönare på min om man är i solen, men helt kritvita annars... har för mej att min förra var lite grön i tonen jämnt...
Hur upplevs din efter en längre tid i skugga/mörker?

Det är inte push-pins då? Lätt att missta sej och tro att det är väldigt små skruvar...

Siffrorna blir lite grönare på min om man är i solen, men helt kritvita annars... har för mej att min förra var lite grön i tonen jämnt...
Jag tror att de kanske fanns/finns i olika versioner? Jag hade en typ 2017 och den var vit
Screenshot_2021-09-01-11-32-06-33_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Alltid limegröna siffor. Håller med, ruggigt bra vardagsklocka som pallar det mesta 👍. Enda som är lite synd är att lumen är lite halvvissen :confused:...

Gjort det misstaget förr, så nuförtiden ser jag skillnaden 🤣

Jag var precis och köpte den sats som @schnedsegler tipsade om, funkade perfekt! 🤝

Har fått den stora äran att få ta över vårdnaden av ett av forumet kanske vackraste och mest unika ur. Är jag ens värdig att äga denna pjäs? Sannolikt inte men klockans skapare har tydligen bestämt sig för att den ska få bo med mig och jag ska göra allt jag kan för att den ska få det bra. :pirate:

Ikväll ska ska den döpas i tjuvahålans djupaste vatten! 🦈

DSCF5679.jpg

Har fått den stora äran att få ta över vårdnaden av ett av forumet kanske vackraste och mest unika ur. Är jag ens värdig att äga denna pjäs? Sannolikt inte men klockans skapare har tydligen bestämt sig för att den ska få bo med mig och jag ska göra allt jag kan för att den ska få det bra. :pirate:

DSCF5679.jpg
Hamnade helt klart rätt 😍 Mkt bra den 👌🏻😊

DSCF5679.jpg
Slit den hårt med hälsan buddy! Vet att den får ett bra hem och inte kommer posöranvändas 👊

Min livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild 😆 (närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec
B6TkwgS.jpg

Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul! 🥳
bannermeme.jpg

Såg schysst ut, kööp!

Mmm.... förösker lära mej en grej... väntar 2 dagar, är jag fortfarande sugen då så blire köp :)

Trevlig. Synd att den inte kom på länk. Gillade även den vita :)
bm8560-88x_2.webp

Ja, surt att snyggaste färgen bara kom på läder... men jag skulle inte tro att den där länken är nån höjdare ändå.

Har svårt för gul lume... men det funkar ihop med grönt... den vita ser ut som en snöboll med kiss-märken ;)

Min livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild 😆 (närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec
B6TkwgS.jpg

Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul! 🥳
bannermeme.jpg
Ohh, du har blivit med X!?!! Det trodde jag inte :p
Snygg dock, grattis!

• Love
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp