Bra det, Nato är inge kul ändåPlockade glatt fram massa Natos men insåg snabbt att det var fel utförande på hårdvaran.![]()
![Face with tongue :stuck_out_tongue: 😛](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra det, Nato är inge kul ändåPlockade glatt fram massa Natos men insåg snabbt att det var fel utförande på hårdvaran.![]()
Plockade glatt fram massa Natos men insåg snabbt att det var fel utförande på hårdvaran.![]()
Yapp.Är det 22mm?
Nu är du lite svår att läsa.PMa din adress så ska du få något riktigt svart i lådan![]()
Nu är du lite svår att läsa.![]()
Jag har ett väldigt svart 22mm Nato över![]()
Det tog ivartfall åtminstone två år, men nu är affären äntligen biffSom en keps! Hur länge har du sneglat på den där? Du och @Equilibrium måste pratat om den i flera år.
Äntligen på handleden hursomhelst, stort grattis![]()
Livets svåra frågor...
Köpte båda för att jag inte kunde avgöra vilken som var bäst. Men efter typ två veckor har jag kärat ner mig i båda, men nu är det dags att välja en av dem!
Även om de är syskon och väldigt lika så har de helt olika egenskaper och karaktär när de väl sitter på armen.
Har alltid blått på jobbet så där vinner Laxen poäng eftersom den matchar blått helt suveränt. Å andra sidan är den svarta vansinnigt läcker på länk....
![]()
Kul köp! Gillar den guldiga och ägt den själv, turtle är nästan alltid kul ändåMin livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild(närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec ❤
![]()
Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul!![]()
Tackar! Se där ja, är förmodligen sist på bollen när det gäller dessa men det är en fin klocka helt klart. Visst, det finns detaljer som inte är top notch men det hade jag förvisso räknat med. Fick dessutom ett kalaserbjudande som bara inte gick att motståKul köp! Gillar den guldiga och ägt den själv, turtle är nästan alltid kul ändå![]()
Ja såklart, kan alla repliker utantill
Du var inte mycket till hjälp, hade hoppats från mer av dig!
Du var inte mycket till hjälp, hade hoppats från mer av dig!![]()
Han behöver ju inte tvunget ha den på när han spränger tänker jagGrattis! Snygg den där.
Vad blir det för glas? Tänk på sprängningsrisk osv bara vid val.