Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt shysst 40mm?Ser ju väldigt trevlig ut på denna bild...
Nej det trodde inte jag heller men motståndet har börjat släppa lite... * kisar *Ohh, du har blivit med X!?!! Det trodde jag inte
Snygg dock, grattis!
Slit den hårt med hälsan buddy! Vet att den får ett bra hem och inte kommer posöranvändas
Grattis! Snygg den där.Min livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild (närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec ❤
Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul!
Vad tusan, du badar ju i pool med dina åtminstone!Posöranvända, Det är jag bra på!
Va, nä du har ju nästan utvecklat gälar vid det här laget så inte posörPosöranvända, Det är jag bra på!
Den blev riktigt koolish!
Tack grabbs!Får lite King Samurai Save the Ocean-vibbar. Mycket bra med andra ord alltså!
Den där är ju bland det bästa! Grattis! Inte alls avundsjuk!Har fått den stora äran att få ta över vårdnaden av ett av forumet kanske vackraste och mest unika ur. Är jag ens värdig att äga denna pjäs? Sannolikt inte men klockans skapare har tydligen bestämt sig för att den ska få bo med mig och jag ska göra allt jag kan för att den ska få det bra.
Ikväll ska ska den döpas i tjuvahålans djupaste vatten!
Såg schysst ut, kööp!
Lite bubbleback calidial över den. För stor för min smak men på @Master J s labbar sitter den säkert! Kjöööööp.Trevlig. Synd att den inte kom på länk. Gillade även den vita
Well didn’t see that coming! X marks the spot som vi brukar säga. Det fint ut!Min livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild (närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec ❤
Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul!
Jäkligt shysst 40mm?
Edit, jag klara ju av att kolla själv 42mm ifall nån undra
Blev en djävulsk massa felciteringar här men jag tycker den ser juste ut var det jag ville ha sagt!japp 42 mm... tror det funkar då tavlan inte är maxad över hela boetten... men 40-41 hade nog varit optimalt.
Smäck, pungspark och käftsmäll!
Så kul att jobba igen. Så kul.
Taaack!Grattis! Snygg den där.
Vad blir det för glas? Tänk på sprängningsrisk osv bara vid val.
Jaja du gör såklart som du vill, men du har blivit varnad! PoffTaaack!
En flott topphatt såklart. Har funderat en del på det men tar risken...pOfF ba!
Oj. Jaha det går ju alltid att ta cykeln till uris om det skiter sig.Taaack!
...utan cykelhjälm, living on the edgeOj. Jaha det går ju alltid att ta cykeln till uris om det skiter sig.
Wow. Lägg till dina hemmabyggda dykvikter så är det ju Kamikaze deluxe....utan cykelhjälm, living on the edge
Vad tusan, du badar ju i pool med dina åtminstone!
Va, nä du har ju nästan utvecklat gälar vid det här laget så inte posör
Har ett ”top-hat” glas liggandes till Turtlen om du skulle vara intresserad.Min livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild (närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec ❤
Har ett ”top-hat” glas liggandes till Turtlen om du skulle vara intresserad.
Sorry, såg inte dettaTaaack!
Tack ändå, har ett på G redan som sagt men vem vet, det kanske kommer fler tillfällenSorry, såg inte detta
Tvättäkta yrkesdykare, sa ju det, duh! (läste "ölkorv" )Menar typ så här.
Hänger på kanten helt slut.
Har nyss kommit till ytan efter ett livsfarligt undervattensuppdrag med mitt 1500 m dykarur.
= hämtade upp en ölkork jag tappade i poolen (med simglasögon på så klart, obekvämt med vatten i ögonen)
Som en keps! Hur länge har du sneglat på den där? Du och @Equilibrium måste pratat om den i flera år.Presentdags!!! Till mej alltså.
Ser ut att vara skickat inom Svedala (fast det ser inte ni ) Kanske förklädd från utlandet...
Dragkrokslås??? Fel tråd kanske? Eller fel forum???
Innehållet visade sig mycket mer intressant...
En riktig pärla, kanoon
Även storleken är bra för en klen stackare...
Stabilt - 4spd och en amplitud över 300. I gott skick. Nu skall vi se om vi har nån rustning att klä den i..
Antar att den passar i den här tråden eller finns det någon dyr-klocka som tagit efter designen på denna så man får flytta till "andra" tråden??
Tackar för denna juvelen.
Snyggt på det gummitJag känner mig så jävla sportig just nu. Tack @Jox !
Plockade glatt fram massa Natos men insåg snabbt att det var fel utförande på hårdvaran.Snyggt på det gummit
Som en keps! Hur länge har du sneglat på den där? Du och @Equilibrium måste pratat om den i flera år.
Äntligen på handleden hursomhelst, stort grattis