• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ser ju väldigt trevlig ut på denna bild...
3895709-09791-citizen-bm8560-11x-titanium-horloge-met-saffier-20.jpg

Min livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild 😆 (närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec
B6TkwgS.jpg

Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul! 🥳
bannermeme.jpg
Grattis! Snygg den där.
Vad blir det för glas? Tänk på sprängningsrisk osv bara vid val.

Den blev riktigt koolish!

Får lite King Samurai Save the Ocean-vibbar. Mycket bra med andra ord alltså!
srpf79k1_1.jpg
Tack grabbs! 🙏
Har fått den stora äran att få ta över vårdnaden av ett av forumet kanske vackraste och mest unika ur. Är jag ens värdig att äga denna pjäs? Sannolikt inte men klockans skapare har tydligen bestämt sig för att den ska få bo med mig och jag ska göra allt jag kan för att den ska få det bra. :pirate:

Ikväll ska ska den döpas i tjuvahålans djupaste vatten! 🦈

DSCF5679.jpg
Den där är ju bland det bästa! Grattis! Inte alls avundsjuk! 😆
Såg schysst ut, kööp!

Trevlig. Synd att den inte kom på länk. Gillade även den vita :)
bm8560-88x_2.webp
Lite bubbleback calidial över den. För stor för min smak men på @Master J s labbar sitter den säkert! Kjöööööp.
Min livs första moderna Turtle, möcke bra minus glaset som jag tänkte byta samt Xet som ser värre ut än på bild 😆 (närå, vänjer mig nog). Sitter kalas på armen, det är det viktigaste. Tack snälla @moggec
B6TkwgS.jpg

Dags att ta fram grafen igen. Var stendöd på elvan, så det var väl bara att börja om I guess, kul! 🥳
bannermeme.jpg
Well didn’t see that coming! X marks the spot som vi brukar säga. Det fint ut!

Senast ändrad:
Vad tusan, du badar ju i pool med dina åtminstone!

Va, nä du har ju nästan utvecklat gälar vid det här laget så inte posör 😄

Menar typ så här.
Hänger på kanten, helt slut.
Har nyss kommit till ytan efter ett livsfarligt undervattensuppdrag med mitt 1500 m dykarur.
= hämtade upp en ölkork jag tappade i poolen (med simglasögon på så klart, obekvämt med vatten i ögonen)

20210823_170458.jpg

Senast ändrad:
B6TkwgS.jpg

bannermeme.jpg
Har ett ”top-hat” glas liggandes till Turtlen om du skulle vara intresserad.

Presentdags!!! 🥳 Till mej alltså.

Ser ut att vara skickat inom Svedala (fast det ser inte ni :p ) Kanske förklädd från utlandet...
IMG_20210901_174330.jpg

Dragkrokslås??? Fel tråd kanske? Eller fel forum???
IMG_20210901_174401.jpg

Innehållet visade sig mycket mer intressant...
IMG_20210901_174619.jpg

En riktig pärla, kanoon 👍🤘🤩
IMG_20210901_175314.jpg

Även storleken är bra för en klen stackare...
IMG_20210901_175347.jpg

Stabilt - 4spd och en amplitud över 300. I gott skick. Nu skall vi se om vi har nån rustning att klä den i..

Antar att den passar i den här tråden eller finns det någon dyr-klocka som tagit efter designen på denna så man får flytta till "andra" tråden??

Tackar för denna juvelen.

Senast ändrad:
Presentdags!!! 🥳 Till mej alltså.

Ser ut att vara skickat inom Svedala (fast det ser inte ni :p ) Kanske förklädd från utlandet...
IMG_20210901_174330.jpg

Dragkrokslås??? Fel tråd kanske? Eller fel forum???
IMG_20210901_174401.jpg

Innehållet visade sig mycket mer intressant...
IMG_20210901_174619.jpg

En riktig pärla, kanoon 👍🤘🤩
IMG_20210901_175314.jpg

Även storleken är bra för en klen stackare...
IMG_20210901_175347.jpg

Stabilt - 4spd och en amplitud över 300. I gott skick. Nu skall vi se om vi har nån rustning att klä den i..

Antar att den passar i den här tråden eller finns det någon dyr-klocka som tagit efter designen på denna så man får flytta till "andra" tråden??

Tackar för denna juvelen.
Som en keps! Hur länge har du sneglat på den där? Du och @Equilibrium måste pratat om den i flera år.
Äntligen på handleden hursomhelst, stort grattis 😀

Som en keps! Hur länge har du sneglat på den där? Du och @Equilibrium måste pratat om den i flera år.
Äntligen på handleden hursomhelst, stort grattis 😀

Tack. Jo sneglat några år och väntat ett par år tror jag, tog lite tid att få brodern att släppa den. Han är ju inte så pigg på att släppa nånting i sin låda. Inte så lätt att få den till Svedala heller. Men väl värt väntan, kanoon ju. Och inte sett en enda till (än så länge, man vet ju hur det kan vara: när man väl köpt den unika bilen verkar varenda tjomme ha köpt en) så mikro? måste det väl va? affordable? jajamensan åtminstone denna för mej..

Tillbaka
Topp