Hittade den där sidan för några dagar sen (post längre bak i tråden) och tyckte att den var jätterolig. Sugen på att beställa faktiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade den där sidan för några dagar sen (post längre bak i tråden) och tyckte att den var jätterolig. Sugen på att beställa faktiskt!
Har ni tips på var jag hittar slitna vintage läder eller canvas? 20 mm mesh är också intressant.Blir nog jättebra Själv hade jag nog kört ett slitet vintage läder, tror det hade fulländat looken
Hur slitet?Har ni tips på var jag hittar slitna vintage läder eller canvas? 20 mm mesh är också intressant.
Begagnade går bra, jag gillar återbruk.
Glad påsk
Eftersom det va quartzsamtal här nu i tråden får jag väl presentera min nyanlända. Tillverkad jan -79.
Screen grab from a story. I hope they're not all sunburst and gloss. Prefer matt with bronze personally...
Ojoj, den var inte alls dum.Eftersom det va quartzsamtal här nu i tråden får jag väl presentera min nyanlända. Tillverkad jan -79.
Har ni tips på var jag hittar slitna vintage läder eller canvas? 20 mm mesh är också intressant.
Begagnade går bra, jag gillar återbruk.
Glad påsk
Hur slitet?
Jag har detta som jag gjort själv (Inte perfekt på nåt sätt) men kanske kan passa? Oanvänt.
Edit: 20/20mm
Misstänkte du skulle gilla den. Har ju dreglat över din grand? Quartz.Ojoj, den var inte alls dum.
Som utlovat, fantastiskt fin måste jag säga. Mjukt och fint uppdrag, mycket precis och lagom fast dykring utan någon som helst backplay och fint vadderat läderband (kalvskinn med tryck?) Och färgerna funkar så jäkla bra Glad Påsk allihop!O fy fan, jag är inte alls avis Tycker att du får flasha den lite
Helt rätt! Fan vilken grym klocka!Som utlovat, fantastiskt fin måste jag säga. Mjukt och fint uppdrag, mycket precis och lagom fast dykring utan någon som helst backplay och fint vadderat läderband (kalvskinn med tryck?) Och färgerna funkar så jäkla bra Glad Påsk allihop!
Ja den är inte helt olik Gillar strukturen på tavlan på din kingMisstänkte du skulle gilla den. Har ju dreglat över din grand? Quartz.
Ja herre j*vlar! Den ser ju lika grym ut som jag trodde Perfekt håll-käften-klockaSom utlovat, fantastiskt fin måste jag säga. Mjukt och fint uppdrag, mycket precis och lagom fast dykring utan någon som helst backplay och fint vadderat läderband (kalvskinn med tryck?) Och färgerna funkar så jäkla bra Glad Påsk allihop!
Haha, det roliga är väl att de flesta ändå tar den för guldfärgat stål om man inte påpekar vad det faktiskt ärJa herre j*vlar! Den ser ju lika grym ut som jag trodde Perfekt håll-käften-klocka
Det tycker jag är en av grejerna som gör den så bra Lika mycket bling och guld som en Rolle men ingen som tror att den är solid, men själv känner man vad man har på handleden och låter resten leva i ovisshetHaha, det roliga är väl att de flesta ändå tar den för guldfärgat stål om man inte påpekar vad det faktiskt är
Helt rätt!Det tycker jag är en av grejerna som gör den så bra Lika mycket bling och guld som en Rolle men ingen som tror att den är solid, men själv känner man vad man har på handleden och låter resten leva i ovisshet
Helt galet! Så jävla bra! Jag tror vi har en tråd-vinnare här!Som utlovat, fantastiskt fin måste jag säga. Mjukt och fint uppdrag, mycket precis och lagom fast dykring utan någon som helst backplay och fint vadderat läderband (kalvskinn med tryck?) Och färgerna funkar så jäkla bra Glad Påsk allihop!
Tackar, ja den är riktigt bra. Mycket bättre än jag hade väntat mig, om det finns något som jag hade velat se en ändring så är det ett matchande svart datumhjul och kanske någon typ av Cert i presentationen då den var lite fattig. Klockrullen är bra men det finns bara ett standard garantikort med för Atmos 20 utan några som helst indikationer om vilken klocka det faktiskt avser, fast egentligen så finns ju den nödvändiga informationen stämplad på baksidan.Helt galet! Så jävla bra! Jag tror vi har en tråd-vinnare här!
OMG, superbra.Som utlovat, fantastiskt fin måste jag säga. Mjukt och fint uppdrag, mycket precis och lagom fast dykring utan någon som helst backplay och fint vadderat läderband (kalvskinn med tryck?) Och färgerna funkar så jäkla bra Glad Påsk allihop!
Klockren ju Måste leta ställen jag kan fota den med såna fräcka kontraster.Ja den är inte helt olik Gillar strukturen på tavlan på din king
DubbelballeKlockren ju Måste leta ställen jag kan fota den med såna fräcka kontraster.
Såg ju nu att du har dubbelballe på din! Är det så på grand? Visar på lite bättre o finare verk?