Japp, den är ihopsatt av @TorNet- Tuff! Hemmabygge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, den är ihopsatt av @TorNet- Tuff! Hemmabygge?
Vet inte riktigt men vet att jag jagade den nån gång Äh, finns väl inget som är för bra för dig, tjöööp!
Snyggt!
God morgon!
Jag börjar sakta tycka att vita band faktiskt är lite snyggt. Det är delvis ditt fel.
Det är jag och @Von som är trendsättare när det gäller det. Bara att hoppa på tåget!Jag börjar sakta tycka att vita band faktiskt är lite snyggt. Det är delvis ditt fel.
Att dom gör sin AR bra ändå?Dagens affordable, fram tills jag slutar jobbet och kan åka och hämta paket
Den är grym!Att dom gör sin AR bra ändå?
Har du beställt ett vitt band..?Dagens affordable, fram tills jag slutar jobbet och kan åka och hämta paket
Hahaha you wish!Har du beställt ett vitt band..?
Så ja, vad tyckte du om bandet, inte så pjåkigt va?
Riktigt trevligt band måste jag säga. Det enda jag inte gillar är att det är helt slätt på baksidan så den kan nog bli lite svettigt.Så ja, vad tyckte du om bandet, inte så pjåkigt va?
Hmm, inget jag tänkte på men svettas heller inte så mycket Hålen räckte till för lelle spagettiarmen?Riktigt trevligt band måste jag säga. Det enda jag inte gillar är att det är helt slätt på baksidan så den kan nog bli lite svettigt.
Inte jag heller om man inte rör sig väldigt mycket, typ cyklar. Ja, två hål kvar så det var inga problem!Hmm, inget jag tänkte på men svettas heller inte så mycket Hålen räckte till för lelle spagettiarmen?
Affordable Yema.
Lätt att diagnostiseraUndersöker du oss i tråden?