Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kört liknande på blankpolerade mesh men tänker svårare med stora länkbitar att få det snyggt. Köra från ändlänk och neråt då antar jag snyggast?Tack för leveransen @Von Någon som har något tips på om man själv kan matta/polera ner en blank länk?
scotch-brite har jag kört med på min Gentleman.
Ja det blev bra tycker jag, polerade mittlänkar på den här. Lite bökigt att komma åt vissa vinklar bara.Kört liknande på blankpolerade mesh men tänker svårare med stora länkbitar att få det snyggt. Köra från ändlänk och neråt då antar jag snyggast?
Trevliga alla tre! Men Magrette'n är något speciellt. Så bra. Jag köper den när du är klar, 800kr!Tre nya in idag. Kul!! Bättre bilder kommer i sinom tid.
Testade Hirschlädret jag köpte också. Sitter fint. Bra storlek på boetten, 37mm.Nu väntar jag bara på urtavlan till mitt lilla projekt. Visare och urverk kom idag
Det är jag och @Von som är trendsättare när det gäller det. Bara att hoppa på tåget!
Kung kan du va själv! Blev ju en superfin kombo det där.
Mycket bra!Tre nya in idag. Kul!! Bättre bilder kommer i sinom tid.
Alltså den där vänstra var ju skitbra! Hemmabygge eller köpt så?Tre nya in idag. Kul!! Bättre bilder kommer i sinom tid.
Tror det är @KlockTotte som ligger bakom mästerverketAlltså den där vänstra var ju skitbra! Hemmabygge eller köpt så?
Grymt! Hur fick ni till helsvart boett?Tror det är @KlockTotte som ligger bakom mästerverket
Vackert så man blir tårögd! Den där Maticen är så jäkla bra på vitt band.Till och med en aningen patetisk gubbe som jag lyckades ju unvika att lämnas kvar på perrongen denna gången...
Den är lackerad med mattsvart färg som vi använder på jobbet. Så inget fancyGrymt! Hur fick ni till helsvart boett?
Den där kvartetten skojar man inte bort! 5/7!4x reissue! Två hör i alla fall hemma i den här tråden.
Wolbrook har coola klockor, men storlekarna gör mig ledsen ocksåMhm, varför har vi inte pratat om denna? Synd att den är typ 3mm för stor!
Ja, 40mm på en sån klocka är för stort tycker jag. 37-38mm, vitt tropic, blå tavla, vita Speedos. Done!Wolbrook har coola klockor, men storlekarna gör mig ledsen också
Ja, 40mm på en sån klocka är för stort tycker jag. 37-38mm, vitt tropic, blå tavla, vita Speedos. Done!
Postade förra veckan om hjälp att hitta en oyster perpetual liknande klocka, alltså en enkel och elegant sportklocka, landade på en sådan här som jag fick hem idag, 36mm, safirglas, 100m vattenresistens, kvarts, baby grand seiko? Är hel nöjd!
Sluta, finns på Amazon ju.Vita Speedos verkar tyvärr svårt att få fatt på i år