Det är ju briefs.
Jag är inte man nog för det.
Måste ha boxer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste vara såna, annars matchar det inte bandet! Ska hitta boxer till dig men då måste du köpa och posta bildbevis!
Det är ju briefs.
Jag är inte man nog för det.
Måste ha boxer
Måste vara såna, annars matchar det inte bandet! Ska hitta boxer till dig men då måste du köpa och posta bildbevis!
Jag har nog aldrig sett en mer speedo-vänlig klocka!Mhm, varför har vi inte pratat om denna? Synd att den är typ 3mm för stor!
Tur att det inte va förhuden.24mms band som fått lite omild behandling (råkade skära bort mer än det var tänkt) passade perfekt på Origo'n
SUR345p1ref på den?
Fan, verkar inte finnas boxer i vitt om du inte vill köra off-brand? FruBr gick förbi när jag googlade. Hos bara stirrade konstigt, virrade på huvudet och gick. Fattar nada.Deal
(Pushups och low carb från i morgon och hoppas på lång leveranstid)
Nä, eller hur! Sjukt bra!Jag har nog aldrig sett en mer speedo-vänlig klocka!
Redig solbränna, snabba solbrillor, en liten mustasch, speedos och den klockan. MmmmNä, eller hur! Sjukt bra!
Fan, verkar inte finnas boxer i vitt om du inte vill köra off-brand? FruBr gick förbi när jag googlade. Hos bara stirrade konstigt, virrade på huvudet och gick. Fattar nada.
ge f*n i det där vita speedosarna har jag ju sagtJa, 40mm på en sån klocka är för stort tycker jag. 37-38mm, vitt tropic, blå tavla, vita Speedos. Done!
Sorry, glömmer att du ha PTSD!ge f*n i det där vita speedosarna har jag ju sagt
Jag har nog aldrig sett en mer speedo-vänlig klocka!
Det är det minsta jag har. sorry accepted.Sorry, glömmer att du ha PTSD!
Tur det...Vita Speedos verkar tyvärr svårt att få fatt på i år
Ping @Jockinho
Avslutad - Wolbrook Skindiver. Nu med länk
Franskmonterad skindiver i retrosnitt. Seikos quartzverk som ger klockan svepande sekundvisare. klockan är 40 mm och har 20 mm mellan luggarna. Levereras med pappboxen och resefodralet som ingick från början, samt länken på bild nedan. Jag vill ha 1400 för klabbet, skickat med skicka lätt.klocksnack.se
Oj, det var en snabb postgubbe. Tack själv!Tack för leveransen @Von Någon som har något tips på om man själv kan matta/polera ner en blank länk?
Ser ut att sitta bra på dig! Snyggt band också
Länken satt halvbra på mina spaghettiarmar. Men på band sitter den verkligen perfekt Varför har man inte haft en Yema tidigare?Ser ut att sitta bra på dig! Snyggt band också
Jäkla trevlig sak det där! Vita speedos till?Idag kör vi både micro och affordable!
Tyvärr, inga Speedo idag!Jäkla trevlig sak det där! Vita speedos till?
Dagens: