TackStoort grattis igen!
Grymt trevlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackStoort grattis igen!
Grymt trevlig
Stort att köpa den, som jag har suktat men aldrig vågat.Är det fredag så kan man gott ta lite OT. Det har jag hört på stan
Nytt in.
Fortis B-42 Cosmonaut Chronograph Vilken Best
Har förstått att det är mångas våta dröm Helt fantastiskt första intryck. Har en på kö redan Kan vi lösa det så får du absolut göra detStort att köpa den, som jag har suktat men aldrig vågat.
Får man ställa sig i kö eller hellre hitta möjlighet att testa den?
Vafan har du frågat?Dig grattade jag redan igår, ställde också en fråga som du inte orkade svara på så därav får du inget dubbelgrattis .
Edit: Tar tillbaka mitt enkelgrattis också .
Vafan har du frågat?
Säg
Kli kli du vet
Får man va i den här tråden då?Nytt begagnat in idag, NTH Näcken. Det slog mig plötsligt när den satt på armen att det finns en viss likhet med en annan klocka.....
Hur fick den yuppiekärran plats i den lilla låddan??
Släng det i papperskorgen du har framför dig.
Bjuder du månne på lite profilbilder och en baksida?Har förstått att det är mångas våta dröm Helt fantastiskt första intryck. Har en på kö redan Kan vi lösa det så får du absolut göra det
Det kommerBjuder du månne på lite profilbilder och en baksida?
Vi kan höras på PM om bytlån om det är någon av mina klockor du vill klämma på.
Klart jag görDen gamla häcken är ju en entusiastbil... yuppies kör väl typ kia niro idag
Men hallå... Du gillar väl riktiga bilar Nicke?
Nu blir jag sur å tänker inte visa vad som va i paketet
Grymt textil. Original eller eftermarknad?Det får minsann bli någon till
Det är detta fast med brun tråd. Grym kvalitéGrymt textil. Original eller eftermarknad?
Snyggt. Inte som vanliga rakskurna Canvas. Inte lågbudget dock.Det är detta fast med brun tråd. Grym kvalité
Vintage Olive Drab Military Canvas Watch Strap in 20mm, 22mm, 24mm, 26mm Sizes - Etsy Sweden
This Watch Bands & Straps item by RedRockStraps has 404 favorites from Etsy shoppers. Ships from United States. Listed on Jun 6, 2024www.etsy.com
tackar tackar, tackar tackarDet får minsann bli någon till
SUR345p1
Äntligen heads up lördag. Höjdpunkten på veckanByter denna, helst mot @JohnMonchard ’s Yema ovan. Men annars kan väl någon annan förbarma sig över den. Används för sällan här och jag vill ha en tidtagare, antingen en Yema eller kanske någon av Baltics varianter.
Obris finns kvar, kan sälja…Äntligen heads up lördag. Höjdpunkten på veckan
@Baramats var det någon som knep vraket?
tror jag gav dig fel ref det är sur315p1 tror jag, i vilket fall så gillar jag den faktiskt jätte mycket bra storlek och fin tavlatack! hur gillas den såhär några dagar in? Googlade lite på den nyss