• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Svampplockning och läskiga getingspindlar, Military klarar allt! 😁
PSX_20210917_133907.jpg

PSX_20210917_131433.jpg

PSX_20210918_000351.jpg

PSX_20210918_000207.jpg


Är 10 minuter sen och med fel klocka men fredagsskål på er allihop! 😊
PSX_20210918_000246.jpg
De där spindlarna är nåt extra.
 
Tavlan är verkligen svincool! Men den känns lite futuristisk för en re-edition från 1959.
Jag är kluven, skulle vilja prova den. Den känns lite Aqua Terra på något sätt, ett bra sätt såklart.
Synd på 19mm luggar så den ser nog lite konstig ut på annat än länk.
Den är riktigt ball. Mönstret är tydligen inspirerat av gatstenarna i något gammalt affärsdistrikt i Japan.
 
Lördag. Solen skiner. Pilot brillorna på. Fortis fleigern på armen. Top Gun soundtrack i högtalarna😎 tro faktiskt inte jag kan bli mer fly än så😅

Sen helt från det blå. Barnen ta över spotify. Astrid Lindgren börja ljuda och jag fick ändra till radio istället. Solen försvinner, moln överallt.. Kul så länge det varade. Jaja.. Livet🤷‍♂️

Farkosten står nu stilla.
IMG_20210918_104641.jpg

Trevlig lördag på er trådisar✌️
 
Lördag. Solen skiner. Pilot brillorna på. Fortis fleigern på armen. Top Gun soundtrack i högtalarna😎 tro faktiskt inte jag kan bli mer fly än så😅

Sen helt från det blå. Barnen ta över spotify. Astrid Lindgren börja ljuda och jag fick ändra till radio istället. Solen försvinner, moln överallt.. Kul så länge det varade. Jaja.. Livet🤷‍♂️

Farkosten står nu stilla.
IMG_20210918_104641.jpg

Trevlig lördag på er trådisar✌️
Vänta tills dom blir äldre o du får spela Norsk epamusik och dålig hiphop eller va det heter.
Hur kunde jag misslyckas 🤬
 
Tillbaka
Topp