Dags att höja priset dåUniversan fick en dag på avbytarbänken i förmån för Monta idag
Min modell med blå tavla slutar dessutom tillverkas...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags att höja priset dåUniversan fick en dag på avbytarbänken i förmån för Monta idag
Min modell med blå tavla slutar dessutom tillverkas...
Haha! Lätt. Ser definitivt en ökning på minst 100% nu.....Dags att höja priset då
Guld!!!Synpunkter från panelen, Guld eller silver?
Gillar modellen skarpt. Men hittar bara med quartz på deras hemsida?Inkasserade denna igår! Ruskigt snyggt jobbat av Monchard!
De gör bara quartz-klockor i nuläget mig veterligenGillar modellen skarpt. Men hittar bara med quartz på deras hemsida?
Min första reaktion, är det den 32:a idag?Va säger ni nu då, alla snålisar som inte vill köpa, bara mejla massa frågor. Snygg va? Va? VA??!
Japp, här i Narnia är det den trettitvådje.Min första reaktion, är det den 32:a idag?
Tack!Sjukt cool baksida!
Snygga skor!Va säger ni nu då, alla snålisar som inte vill köpa, bara mejla massa frågor. Snygg va? Va? VA??!
Köpte på Deichmann för typ en femhundring. Och kostymen på Brothers sommar-rea. Det gäller att prioritera när man har en kostsam hobbySnygga skor!
Jävla bra sammansatt oavsett! (Ta komplimangen nu)Köpte på Deichmann för typ en femhundring. Och kostymen på Brothers sommar-rea. Det gäller att prioritera när man har en kostsam hobby
Grymt cool! Synd att det inte lär komma ut många begagnade (lär inte vara jättemånga på KS som köper dem nya tyvärr)Nyhet från CRAFTER BLUE om man är intresserad av en diver chronograph.
Gillade den vita tavlan och man får ju lite planet ocean vibbar.
Kanske inte så "affordable" men bra spec för pengen. $1.100
CRAFTER BLUE HYPERION OCEAN CHRONOGRAPH
Case: 316L stainless steel
Case Diameter: 42mm
Case Back: Stainless steel back
Dial color: White
Crystal: Domed sapphire crystal
Thickness: 16.90mm
Lug width: 20mm
Movement: Seiko NE86 Chronograph movement (stop-seconds function, 28,800 vibrations, chronograph function with a vertical clutch and column wheel)
Water Resistance: 200m / 600ft
Är sant! Man får snoka runt på ebay då om något årGrymt cool! Synd att det inte lär komma ut många begagnade (lär inte vara jättemånga på KS som köper dem nya tyvärr)
Snyggt hojta till om du vill bli av med den i framtiden
Traska Commuter idag.
Svårt att fånga den vita sunbursteffekten men med lite artificiellt ljus så får man en glimt.
Jäkla tjockis, men skönt neo-70tal. Särskilt den vita.Nyhet från CRAFTER BLUE om man är intresserad av en diver chronograph.
Gillade den vita tavlan och man får ju lite planet ocean vibbar.
Kanske inte så "affordable" men bra spec för pengen. $1.100
CRAFTER BLUE HYPERION OCEAN CHRONOGRAPH
Case: 316L stainless steel
Case Diameter: 42mm
Case Back: Stainless steel back
Dial color: White
Crystal: Domed sapphire crystal
Thickness: 16.90mm
Lug width: 20mm
Movement: Seiko NE86 Chronograph movement (stop-seconds function, 28,800 vibrations, chronograph function with a vertical clutch and column wheel)
Water Resistance: 200m / 600ft
Sitter ju som ett smäck den få du allt behålla. Om den nu inte skulle vara råkar en 83a. Mvh snålis som väntar på svarVa säger ni nu då, alla snålisar som inte vill köpa, bara mejla massa frågor. Snygg va? Va? VA??!
Jag sökte på ref och serie nr men hittade inget!Sitter ju som ett smäck den få du allt behålla. Om den nu inte skulle vara råkar en 83a. Mvh snålis som väntar på svar
Vad är det där för klocka? Snygg!Kanske inte. Men det verkar ju störa en del så det blir ju väldigt underhållande.
Klocka för topic.
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Serica 4512Vad är det där för klocka? Snygg!