• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dessa var coola:)
khaki_1_1.1632473631.jpg

camo_1_1.1632473645.jpg

Idag blev en dag i udda klockors tecken.
Dagen började med denna märkliga skapelse:
IMG20210924152140.jpg

Men i och med att denna kompis dök upp fick det bli ett byte. Vad säger ni @MaBr och @Von , får man vara med och dyka nu? Jag kan hålla koll på djupet samt vattentemp åt er. Notera även att bandet är vitt, för att smöra ytterligare samt matcha era speedos.
IMG20210924155425.jpg

Senast ändrad:
Alltså klockan ser bra ut men tror att den behöver sig en genomgång eller värre.
Alternativt så är appen inte optimal, men tror mer att klockan inte är i bästa skicket)

Timegraphbilderna
1. Med urtavlan uppåt
2. Med urtavlan neråt

Bilagor

• DSC_0192.JPG
    DSC_0192.JPG
    306.5 KB · Visningar: 3
  • Screenshot_20210924-143337.png
    Screenshot_20210924-143337.png
    440 KB · Visningar: 2
  • Screenshot_20210924-142824.png
    Screenshot_20210924-142824.png
    437.6 KB · Visningar: 2
Smart det där, brukar köra samma taktik. Ett bra sätt att hålla sambon nöjd och ändå få handla klockor 😁
Haha, exakt. Tror dock att hon kommer sno den från mig 🤔 :hilarious: är 36mm så passar oss båda. Jag tror den blåa färgen kan bli riktigt trevlig irl. Gillar även att de valde att göra arabiska siffror hela urtavlan och inte cali med romerska så som övriga campus 36 har.

Men i och med att denna kompis dök upp fick det bli ett byte. Vad säger ni @MaBr och @Von , får man vara med och dyka nu? Jag kan hålla koll på djupet samt vattentemp åt er. Notera även att bandet är vitt, för att smöra ytterligare samt matcha era speedos.
Det är bara att haka på så länge du håller reda på alla krångliga knappar och grejer 😆
Kör en betydligt mindre rackabajsare idag som ligger några stenkast från komfortzonen men skitsamma...plexiglas monterat naturligtvis 🤓
QX8foys.jpg

VxT0fPX.jpg

Tillbaka
Topp