Dessa var coola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här är inte alls dum. Från Louis Erard och med en variant av Sellita SW200.
Vetifan, tror jag hade behövt markering runt varje visare för att kunna utläsa det snabbtDet ser ut att vara 60 streck på tavlan, så man kunde satt en liten markering vid varje fem i ytterkanten. Det hade gjort det betydligt enklare att läsa av.
Jag gillar. Sitter dock och funderar på om det hade blivit bättre eller sämre med guldiga visare, men kommer inte fram till nåtVad tycker ni om denna färgkombon, bra eller anu$?
Njae..Vad tycker ni om denna färgkombon, bra eller anu$?
Jag gillar. Sitter dock och funderar på om det hade blivit bättre eller sämre med guldiga visare, men kommer inte fram till nåt
Hustrun fick bestämma och hon gav upp. Fick bli en beställning. Släpps i 50 ex med solid baksida så man bör kunna få pengarna tillbaka om man bestämmer sig för att flippa.
Smart det där, brukar köra samma taktik. Ett bra sätt att hålla sambon nöjd och ändå få handla klockorHustrun fick bestämma och hon gav upp. Fick bli en beställning. Släpps i 50 ex med solid baksida så man bör kunna få pengarna tillbaka om man bestämmer sig för att flippa.
YesDessa var coola
Super fintInkasserade denna igår! Ruskigt snyggt jobbat av Monchard!
TackOh kul med en wise! Skönt toolig skapelse
Haha, exakt. Tror dock att hon kommer sno den från mig är 36mm så passar oss båda. Jag tror den blåa färgen kan bli riktigt trevlig irl. Gillar även att de valde att göra arabiska siffror hela urtavlan och inte cali med romerska så som övriga campus 36 har.Smart det där, brukar köra samma taktik. Ett bra sätt att hålla sambon nöjd och ändå få handla klockor
Det är bara att haka på så länge du håller reda på alla krångliga knappar och grejer
Ja det skiljer nog nån mm därDet är bara att haka på så länge du håller reda på alla krångliga knappar och grejer
Kör en betydligt mindre rackabajsare idag som ligger några stenkast från komfortzonen men skitsamma...plexiglas monterat naturligtvis
Äsch då, jämn och fin kurva är det viktigaste, en enkel ruckning löser det där i ett nafsAlltså klockan ser bra ut men tror att den behöver sig en genomgång eller värre.
Alternativt så är appen inte optimal, men tror mer att klockan inte är i bästa skicket)
Timegraphbilderna
1. Med urtavlan uppåt
2. Med urtavlan neråt
Kanske om man är 15 bast och kör EPA men annars näDessa var coola
Haha.. sant.. upplevs väldigt dekaltrimmad.Kanske om man är 15 bast och kör EPA men annars nä
Nja, tycker nog att den mer skriker "Jag kör ATV i lera på fritiden" än "Jag kör kapad 740 och gillar Eddie Meduza och samlar på poppys"Kanske om man är 15 bast och kör EPA men annars nä
Kanske kan testa o öppna den för att se om det går att snabba upp liteÄsch då, jämn och fin kurva är det viktigaste, en enkel ruckning löser det där i ett nafs
Det är bara att haka på så länge du håller reda på alla krångliga knappar och grejer
Kör en betydligt mindre rackabajsare idag som ligger några stenkast från komfortzonen men skitsamma...plexiglas monterat naturligtvis