Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smack! Fan så grym den är! Jag vill ha den gröna!Tjohooo! Casioak Steel GM-2100-1AER
Jag medSmack! Fan så grym den är! Jag vill ha den gröna!
Fråga @Von lite snälltNu har urtavlan till mitt lilla projekt anlänt också. Kan bli bra det här. Nu är frågan vem jag ska låta sätta ihop den här rackaren? Vet ni någon urmakare eller händig som ni tror skulle vilja sätta ihop denna åt mig?
Vad är det där för klocka? Snygg!
Blev riktigt bra på den länkenHär får du en till . Serica 4512 Commando.
På en solid presidentlänk.
Ja det blev bra men jag fick jobba för det .Blev riktigt bra på den länken
Stort tack ändå Återigen den satt ju så bra på dig så du få allt behålla denJag sökte på ref och serie nr men hittade inget!
Tack själv Kommer verkligen att sakna den urtavlan.
Märkligt att den inte rykt, tycker den är galet bra och varit lite sugen själv!
Trodde Glycine Combat Sub skulle gå först men övriga tre på köp & sälj gick fortare.
Rabattkod MACKERINGÅKLAGAREN10 för trådvänner!
Jag hade haft alldeles för svårt att se vad klockan är på denDen här är inte alls dum. Från Louis Erard och med en variant av Sellita SW200.
Jag hade haft alldeles för svårt att se vad klockan är på den
Jag är riktig sugen på en B347 men frågan är om det är dumdristigt. Känns ändå relativt prisvärt när man tittar på specen. Finns det något annat med liknande spec i den prisklassen? Riktigt sugen på något i kolfiber.Bamford tycker jag nog kan räknas som ett mikromärke även om deras senaste alster kanske inte är affordable, ( eller är den ? ) men intressant av bara den.
Monopusher chrono med forged carbon case. Lite rolig är den allt