Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt värdig! Riktigt schysst Aqualand-homage ju och grymt coolt med vit tavla/band! Det där flygplansinstrumentet var ju också...intressant!Idag blev en dag i udda klockors tecken.
Dagen började med denna märkliga skapelse:
Men i och med att denna kompis dök upp fick det bli ett byte. Vad säger ni @MaBr och @Von , får man vara med och dyka nu? Jag kan hålla koll på djupet samt vattentemp åt er. Notera även att bandet är vitt, för att smöra ytterligare samt matcha era speedos.
Ja gör det, app har du redan...boettöppnare, youtube och typ en tandpetare så är du hemma sen, busenkeltKanske kan testa o öppna den för att se om det går att snabba upp lite
hehe ja verkligen, inget för korvfingrar den saken är klarså trevlig de där! Liiite större krona bara skulle önskas…
Den där är köttNy liten leksak
Vadå? Mäter ju bara 45,2mm och en uns tjockare än min DS Action dykare.Den där är kött
Jag tror bestämt att det där är en gayser.
Isländsk fisk är godast
Tanten har oftast rätt när det gäller tycke och smakHustrun fick bestämma och hon gav upp. Fick bli en beställning. Släpps i 50 ex med solid baksida så man bör kunna få pengarna tillbaka om man bestämmer sig för att flippa.
Absolut
Det innebär att jag tar över ägandetTack @Nissestr för att iaf du fattade
Jag har inga glasögon på mig nu så kan tyvärr inte se vad du skriverDet innebär att jag tar över ägandet
Jag är svårt förtjust i den nya Khaki Chronon men den är för stor med sina 44mm. Finns det något liknande i mindre storlek och affordable?
Har ett blått gummi 22mm över, skickar till dig om köpAbsolut
Den är tuffare än tåget !
Jag funderar på att spara till den här modellen:
Grym! Vad har den för ref? Bra size juJag är svårt förtjust i den nya Khaki Chronon men den är för stor med sina 44mm. Finns det något liknande i mindre storlek och affordable?
Det är mycket som är tilltalande och priset är mycket bra men den ger inte samma habegär. Jag är lite tveksam till boettformen.Jag tänker kanske någon Boldr chrono...
Rally II - Wells 201
Rally races are some of the toughest races in the world, where man & machine battle against time and unforgiving terrain. From tarmac to gravel, rain or shine, the sport demands extraordinary patience, perseverance, courage, and undying passion - ideals that speak to the BOLDR spirit. Inspired...www.boldrsupply.co
H71706830Grym! Vad har den för ref? Bra size ju
Sjukt ballVadå? Mäter ju bara 45,2mm och en uns tjockare än min DS Action dykare.
Va ? Nej men vad trevligt, tackHar ett blått gummi 22mm över, skickar till dig om köp
Jepp, tror det är samma gummi till Z och X, så beställ i rött eller svartVa ? Nej men vad trevligt, tack
Just det gummit också ?
Affordable är ju alltid relativt.Jag är svårt förtjust i den nya Khaki Chronon men den är för stor med sina 44mm. Finns det något liknande i mindre storlek och affordable?
Vad är detta för något??