• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Micromärke på struts 😀
B5E36CE9-ADAD-4D7F-BA50-7E2CF420FF5C.jpeg

Idag blev en dag i udda klockors tecken.
Dagen började med denna märkliga skapelse:
IMG20210924152140.jpg

Men i och med att denna kompis dök upp fick det bli ett byte. Vad säger ni @MaBr och @Von , får man vara med och dyka nu? Jag kan hålla koll på djupet samt vattentemp åt er. Notera även att bandet är vitt, för att smöra ytterligare samt matcha era speedos.
IMG20210924155425.jpg
Definitivt värdig! 😊 Riktigt schysst Aqualand-homage ju och grymt coolt med vit tavla/band! 👌Det där flygplansinstrumentet var ju också...intressant! 😁

Själv bjuder jag på noll överraskningar idag!
PSX_20210924_181411.jpg

Letade djupt i en låda och fann den här som jag helt hade glömt att jag hade. Den bars dagligen under ett par års tid men det börjar vara länge sedan nu. Det behövdes bara lite ljus, så "tickade" den igång. Om jag minns rätt beställde jag den från Hongkong och betalade under 200 spänn.
IMG_5234.jpg

Jag är svårt förtjust i den nya Khaki Chronon men den är för stor med sina 44mm. Finns det något liknande i mindre storlek och affordable?
1632510652366.png

Jag tänker kanske någon Boldr chrono...

Jag tänker kanske någon Boldr chrono...
Det är mycket som är tilltalande och priset är mycket bra men den ger inte samma habegär. Jag är lite tveksam till boettformen.

Tillbaka
Topp