Bra förslag! Gillar den också. Det är den stilen jag är ute efter.Affordable är ju alltid relativt.
Men Sinn 356 tyckte jag var riktigt bra, lite hög men en grym klocka. Saknar den ibland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra förslag! Gillar den också. Det är den stilen jag är ute efter.Affordable är ju alltid relativt.
Men Sinn 356 tyckte jag var riktigt bra, lite hög men en grym klocka. Saknar den ibland
Vad är detta för något??
Jag har inga glasögon på mig nu så kan tyvärr inte se vad du skriver
Det här kommer låta en smula korkat men jag vill bara ha blått bandJepp, tror det är samma gummi till Z och X, så beställ i rött eller svart
Har en inkommande med MOP-tavla. Borde dyka upp inom nån vecka återkommer med intryckNågon som vet något om Seestern? De verkar ha en fin Doxa-homage med rätt tabell på vridringen till skillnad från övriga. Funderar på att beställa en att ha som beater/projektklocka.
Någon som vet något om Seestern? De verkar ha en fin Doxa-homage med rätt tabell på vridringen till skillnad från övriga. Funderar på att beställa en att ha som beater/projektklocka.
Det låter ju som en vinnare för de dryga 1500kr den kostar. Får bli en beställning. Är ändå mest boetten jag är intresserad av. Har detta liggande som behöver någonstans att bo nämligen.Jag har en med MOP-tavla. Helt klart den mest prisvärda Doxa-homagen. Ligger närmare originalet på alla vis jämfört med Tactical Frog. Korrekt utseende och beteende på dykringen.
Ska jag ta det jag kunde gnälla på så är det inte mycket:
-Push pins i länken
-Konstigt tillplattat utförande på baksidan av länken, men det märks/syns inte när man bär den och den är väldigt bekväm att bära.
-Dykringen rör sig väl lätt - kan rubbas ut läge
Så förvånansvärt bra skulle jag kunna sammanfatta den!
Edit: länken saknar också dykarförlängning!
Vilket lyft det blev bubz!Det är bara att haka på så länge du håller reda på alla krångliga knappar och grejer
Kör en betydligt mindre rackabajsare idag som ligger några stenkast från komfortzonen men skitsamma...plexiglas monterat naturligtvis
Norsk dunk är det som gällNja, tycker nog att den mer skriker "Jag kör ATV i lera på fritiden" än "Jag kör kapad 740 och gillar Eddie Meduza och samlar på poppys"
Låter som ett bra byte, jag är på!Bytes mot ...ingenting
Sjukt snygg!Kör lite affordable Tag idag med nytt racingläder för dagen.
Trevlig kväll på er alla mikro och affordable freaks .
Nu är du nog snabbare än @livinl0ud till och medLite osäker på byteslördag men vi kollar vad det kommer för förslag på denna!
God morgon, god lördag! Till alla men särskilt till @MoHaha
Ovan baby Snowflake anmäler sig till lördagsbyte! KBK
Dags att införskaffa sig några G’s så jag kan börja flippa igen .Nu är du nog snabbare än @livinl0ud till och med
Det är ju bara en liten trevare för att se vad som kan tänka erbjudas, inte så jag lagt ut den på K&S direktNu är du nog snabbare än @livinl0ud till och med
Byt till dig @Silverglantz GWG som du ju egentligen vet att du vill ha, fast inte vill erkännaDags att införskaffa sig några G’s så jag kan börja flippa igen .
Var när hur?Hyfsad rabatt på denna 44 mm pilotkronograf.
Var när hur?
Obris är ju förjäkla fin!Dagen heads-up
Swish i första hand men jag gillar klockor också...
Obris, Reverie och Christopher Wards verison av solen