• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

GM-2100 idag igen 🙌
PXL_20210924_173631257.MP.jpg

Någon som vet något om Seestern? De verkar ha en fin Doxa-homage med rätt tabell på vridringen till skillnad från övriga. Funderar på att beställa en att ha som beater/projektklocka.

8EDD369F-EE66-4785-82D4-965A57333E7E.png

Jag har en med MOP-tavla. Helt klart den mest prisvärda Doxa-homagen. Ligger närmare originalet på alla vis jämfört med Tactical Frog. Korrekt utseende och beteende på dykringen.

seestern4.jpg

Ska jag ta det jag kunde gnälla på så är det inte mycket:
-Push pins i länken
-Konstigt tillplattat utförande på baksidan av länken, men det märks/syns inte när man bär den och den är väldigt bekväm att bära.
-Dykringen rör sig väl lätt - kan rubbas ut läge

Så förvånansvärt bra skulle jag kunna sammanfatta den!

Edit: länken saknar också dykarförlängning!

Jag har en med MOP-tavla. Helt klart den mest prisvärda Doxa-homagen. Ligger närmare originalet på alla vis jämfört med Tactical Frog. Korrekt utseende och beteende på dykringen.

seestern4.jpg

Ska jag ta det jag kunde gnälla på så är det inte mycket:
-Push pins i länken
-Konstigt tillplattat utförande på baksidan av länken, men det märks/syns inte när man bär den och den är väldigt bekväm att bära.
-Dykringen rör sig väl lätt - kan rubbas ut läge

Så förvånansvärt bra skulle jag kunna sammanfatta den!

Edit: länken saknar också dykarförlängning!
Det låter ju som en vinnare för de dryga 1500kr den kostar. Får bli en beställning. Är ändå mest boetten jag är intresserad av. Har detta liggande som behöver någonstans att bo nämligen. 😊

41379083-231F-4358-8440-484A6A61CFA0.jpeg

6B0799DA-C062-49A4-A0BA-BD3C124D3E0A.jpeg

God morgon, god lördag! Till alla men särskilt till @MoHaha

Ovan baby Snowflake anmäler sig till lördagsbyte! KBK

Tack!
Har ju haft en vecka utan ks men nu är det väl dags att skärpa till sig.
Får överkompansera lite (som desperata män brukar).
Efter en jävla grå vecka skiner solen igen och Yr säger 18 grader i eftermiddag.
Då tar man väl på gummit igen och kör en färggrann runda till!

20210925_103029.jpg
20210925_103009.jpg
20210925_102912.jpg
20210925_102834.jpg

Tillbaka
Topp