MumsMagrette tillbaka på handleden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MumsMagrette tillbaka på handleden!
Ser ut som den sitter som gjöten!
Lite hög.... .... Den är ju nästan symmetriskAffordable är ju alltid relativt.
Men Sinn 356 tyckte jag var riktigt bra, lite hög men en grym klocka. Saknar den ibland
Du verkar farlig
Haha det är ju frestande faktiskt! Två jäkla bra klockor det där! Dock tror jag att jag just nu behöver färre klockor och inte flera!Gällande byteslördag så kan jag tycka att @Bezelman ska slå slag i saken och byta sin SBGV243 emot min Halios och Monta. Så är det med det!
Eh… du ändrar dig! Dra ett pm, hahaHaha det är ju frestande faktiskt! Två jäkla bra klockor det där! Dock tror jag sett jag just nu behöver färre klockor och inte flera!
Passande bärs ocksåHar spenderat halva dagen med att rekonda bilen, så jävla tråkigt! Nu ska jag spela Xbox och dricka öl med Vonstok Kingsley istället.
Ähh byt med mig istället!Gällande byteslördag så kan jag tycka att @Bezelman ska slå slag i saken och byta sin SBGV243 emot min Halios och Monta. Så är det med det!
HA, slumpen att man sitter och pillar med ett seagull as we speak, Säga vad man vill men det är faen så man bli tårögd av att man kan få så vackra verk förFinns baksidor och sen finns det baksidor
Nu känner jag att jag är för trög för att fatta skämtet här men sportade inte Kingsley en pepsi-GMT?Passande bärs också
Tramsig bild för topic
Första inlägget här på KS, fick bli en ryss! Även den första Vostok jag äger..vad jag har förstått så ska de vara relativt enkla att modda för en lekman? Kanske är dumt att börja, då kanske man fastnar i det träsket
hehe tror ingen hajar referenserna och har dribblat bort mig själv tror jag, Jo, tror faktiskt du har rätt men och andra sidan är Ned Plimpton inte rättmätig KingsleyNu känner jag att jag är för trög för att fatta skämtet här men sportade inte Kingsley en pepsi-GMT?
Faaaaast när du nämner sjuk så minns jag mången äldre dam som passerat revy.hehe tror ingen hajar referenserna och har dribblat bort mig själv tror jag, Jo, tror faktiskt du har rätt men och andra sidan är Ned Plimpton inte rättmätig Kingsley
Sen att @MaBr döper sin klocka överhuvudtaget är bara sjukt
"Mogna kvinnor" om jag får be, en vacker dag kommer du också förstå din spoling, skål pårä!Faaaaast när du nämner sjuk så minns jag mången äldre dam som passerat revy.
i övrigt håller med, ej rättmätig! Skål
Välkommen. Din Vostok är ju fint moddad redan med band och bezel. Man kommer långt med bara band och bezelmodd. Men visst är det ett beroendeframkallande träsk.Första inlägget här på KS, fick bli en ryss! Även den första Vostok jag äger..vad jag har förstått så ska de vara relativt enkla att modda för en lekman? Kanske är dumt att börja, då kanske man fastnar i det träsket
Måste nog prova Nato…
Men du MontanMåste nog prova Nato…
Vad är det för ref på casionTvå billiga idag, en före/under dyk, en efter.
Gör det, nu har du två slutsålda färger i din samling, bara så du vet.Måste nog prova Nato…