Vilka band är bra hos CNS? Hur är kvaliteten på ex. deras MN strap?
Finns det någon rabattkod som gäller nu?
Finns det någon rabattkod som gäller nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan haft den om det är @Meraborstens gamla .Byt till dig @Silverglantz GWG som du ju egentligen vet att du vill ha, fast inte vill erkänna
Ser spännande ut Boetten är rktigt bra - borstad ovansida och polerade sidor. Identisk, eller i alla fall väldigt lik, Maranez Samui gen 2 boetten. Snyggt baklock också.Det låter ju som en vinnare för de dryga 1500kr den kostar. Får bli en beställning. Är ändå mest boetten jag är intresserad av. Har detta liggande som behöver någonstans att bo nämligen.
Välkommen! Jag tycker helt klart att du ska byta vridning det är lätt och sälja den där till migFörsta inlägget här på KS, fick bli en ryss! Även den första Vostok jag äger..vad jag har förstått så ska de vara relativt enkla att modda för en lekman? Kanske är dumt att börja, då kanske man fastnar i det träsket
Obris är ju förjäkla fin!
Fantastiskt bra början, varmt välkommenFörsta inlägget här på KS, fick bli en ryss! Även den första Vostok jag äger..vad jag har förstått så ska de vara relativt enkla att modda för en lekman? Kanske är dumt att börja, då kanske man fastnar i det träsket
Fresta mig inte!Bara att slå till!
Special price, only for you my friend
"I usually kill for money but you are my friend so I'll kill you for nothing". Hästhuvud i sängen? "price for a friend" alltså...Bara att slå till!
Special price, only for you my friend
Känner balansen i min tillvaro öka direktTack!
Har ju haft en vecka utan ks men nu är det väl dags att skärpa till sig.
Får överkompansera lite (som desperata män brukar).
Efter en jävla grå vecka skiner solen igen och Yr säger 18 grader i eftermiddag.
Då tar man väl på gummit igen och kör en färggrann runda till!
Ser underbart ut! Ingen arg gubbe reaktion idagTack!
Har ju haft en vecka utan ks men nu är det väl dags att skärpa till sig.
Får överkompansera lite (som desperata män brukar).
Efter en jävla grå vecka skiner solen igen och Yr säger 18 grader i eftermiddag.
Då tar man väl på gummit igen och kör en färggrann runda till!