Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte något problem alls idag faktiskt, ser inte dig som något större problem om det är det du menarDin syn säger mer om dig än mig. Gillar du inte vinkeln av trådämnet behöver du inte kommentera? Om någon finner det intressant kommenterar man. Något mer problem du har idag?
"Vattentät" @yonsson.....Tärnan min vän.
![]()
En till här. Trevlig liten pirat.Någon annan än jag som köpte Triwas collab med sea shepherd?
Klockan känns lite som en dyr swatch men ändamålet är hedervärt
Lumen är mer grön än gul som bilden indikerar
![]()
Det bästa är att "riktiga" Sea Shepherd är inblandade den här gången, @Jox jag tittar på digEn till här. Trevlig liten pirat.![]()
![]()
Ja, helt rätt. Såg den och fick ett konstigt drag i ena sidan av hjärnan. I förrgår skrev jag till CW och föreslog att de skulle sätt en blå safirtavla (som på C60) på C63. Det skulle vara oemotståndligtNu är ju inte jag någon riktig klockentusiast, men jag har missat CW's nya färg på Sealandern.
Skrev ju om den blå häromdagen, men nu finns ytterligare en färg.
Boom! British racing green! @kjesul som vi har väntat!
![]()
![]()
Tror inte det är någon kopia på nått, men vad vet jag..
Den vänstra ser ut som en kopia av den högra, fast med grön tavla.Nu är ju inte jag någon riktig klockentusiast, men jag har missat CW's nya färg på Sealandern.
Skrev ju om den blå häromdagen, men nu finns ytterligare en färg.
Boom! British racing green! @kjesul som vi har väntat!
![]()
![]()
Tror inte det är någon kopia på nått, men vad vet jag..
Det är ändå nåt med de där klockorna. Jag använder min inte direkt ofta, men ändå är jag sugen på fler av färgerna!En till här. Trevlig liten pirat.![]()
![]()
Kalla mig galen men hade det inte varit fränt med en helt svart variant, allt svart?Det är ändå nåt med de där klockorna. Jag använder min inte direkt ofta, men ändå är jag sugen på fler av färgerna!
Svår att läsa bara, hahaKalla mig galen men hade det inte varit fränt med en helt svart variant, allt svart?
Okej då, nöjer med en annan färg på sekundvisaren dåråSvår att läsa bara, haha
Haha och den röda timvisaren är lite svår att läsa i dunkelt ljus, men men! Det är ändå lite av en plojklocka för mig, så är inte så noga!Okej då, nöjer med en annan färg på sekundvisaren dårå
Edit: är din till salu?
Ja trevlig helg!
Letade efter annat i gamla kartonger och hittade de härnu ska vi se om den fortfarande funkar.
![]()
![]()
Godmorgon tråden![]()
![]()
Blev lite inspirerad av det här så jag pulade ihop en egen liten hommage på temat - Vostok Yevgenya-Master ”Belafonte”Har spenderat halva dagen med att rekonda bilen, så jävla tråkigt! Nu ska jag spela Xbox och dricka öl med Vonstok Kingsley istället.
![]()
Jo jag har funderat lite på ett BundVore inte detta något för dig @KlockTotte med någon grym ryss eller annan ickedykare på? Ha överseende med den stiliga rollen som jag tycker var lite missplacerad på det ruffiga bundet. Bild från nätet.
![]()
Den i mitten, vad är det för snygging? Och så vidare och så vidareIngen som vill förbarma sig över någon av dessa?#skamlösplug #headsup
![]()
![]()
![]()
WMT Subdiver. Comex-homage.Den i mitten, vad är det för snygging? Och så vidare och så vidare![]()