Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra den där! Varit nära att köpa modellen flera gånger men aldrig klaffat när det väl varit dagsGymmet några timmar efter andra sprutan. Inte jättesmart Orisen skötte sig iaf
Byteslördag! Denna finns, bytes helst mot pengar men andra klockor kan möjligtvis vara intressanta också
Tyvärr är vintage inte min grejgillar du vintage Certinas…
Grattis! Jävligt snygg, fin blå färg. Jag har den med grön tavla och är helnöjd. Var köpte du din?Nyinkommet på handleden.
En chronometer-cerifierad pjäs med många roliga och kluriga lösningar.
Formex Essence, Auto Chronometer 43mm.
Loggan är en vattendelare men jag har inget emot den.
Grym finish och känsla på hela kittet.
Någon form av patenterad "case suspension" som gör den väldigt flexibel på handleden och förmodligen något mer shock proof.
En smidig form av quick change när man vill byta från länk till läder på några sekunder och även en smart förlängning av butterflyspännet om det blir varmt eller man inte får till passningen.
Även glidelockfunktion i spännet till lädret.
Bättre bilder kommer när ljuset tillåter .
Nu lite bilder, rock on .
Den gröna utan GMT där!Nu är ju inte jag någon riktig klockentusiast, men jag har missat CW's nya färg på Sealandern.
Skrev ju om den blå häromdagen, men nu finns ytterligare en färg.
Boom! British racing green! @kjesul som vi har väntat!
Tror inte det är någon kopia på nått, men vad vet jag..
Jag tycker att GMTn knyter ihop både det orangea och balanserar upp den i mina ögon inte jättesnygga timvisaren.Den gröna utan GMT där!
Tackar och grattis själv .Grattis! Jävligt snygg, fin blå färg. Jag har den med grön tavla och är helnöjd. Var köpte du din?
Jäkligt bra den där!Tackar och grattis själv .
Köpte min beggad, utplockad juli-20.
Ös på med bilder på din gröna .
Tackar och grattis själv .
Köpte min beggad, utplockad juli-20.
Ös på med bilder på din gröna .
Jäkligt bra spänne. Någon form av carbon så spännet är lätt samt har glidelockfunktion.Jäkligt bra den där!
Låset ser spännande ut!?
På väg men lär ju inte flippas i första taget. Fel person för detJag tycker att GMTn knyter ihop både det orangea och balanserar upp den i mina ögon inte jättesnygga timvisaren.
Skulle otroligt gärna ha en sån grön GMT
Köp massor så hugger jag en beggad sen!
Haha varför har 2 länkar? Fast iofs tänkte jag nu i veckan att det kan vara bra med en extra länk när den första blir repig. Hade varit nice om man kunde välja på olika modeller av länkar..Schnyyygt! Ska slänga på länken framöver hade jag tänkt. Går ju på tio sekunder med deras quick change . Har minsann två länkar varav en är helt ny och ouppackad men den spar vi .
Tidigt byte till vinterdäck i år...
Men bara på andrabilen och dessutom centraleuropeiska... så funkar bra å byta medans det fortfarande är bra väder ute
Edit, fel datum
En annan behöver bara slaskdäck...Tidigt byte till vinterdäck i år...
Men bara på andrabilen och dessutom centraleuropeiska... så funkar bra å byta medans det fortfarande är bra väder ute
Edit, fel datum
En annan behöver bara slaskdäck...
Men jävlar vad coolt! Glidelock i ett sånt låsJäkligt bra spänne. Någon form av carbon så spännet är lätt samt har glidelockfunktion.
Funkar mycket bra .
Ja grym Jag tänker alltid att den är perfekt om man har uppknäppt linneskjorta och är på väg till ett cocktailparty i skymningen någonstans på Rivieran. Men den funkar med gymkläder på ett sunkigt svenskt thaihak med. Gammal bild på en sko.Grymt bra den där! Varit nära att köpa modellen flera gånger men aldrig klaffat när det väl varit dags
Man är ju bra sugen på den där Seikon. Synd bara att det är omöjligt att bestämma sig för om man vill ha den färgen eller någon av de andra fyra.Ingen som vill förbarma sig över någon av dessa? #skamlösplug #headsup