Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu bättre alternativ Bundeswehr än min. Bra erfarenhet?
Mkt bra den är riktigt grym.Ännu bättre alternativ Bundeswehr än min. Bra erfarenhet?
Köpte du den direkt från tillverkare eller? (Kör frågan i tråden då svaret kan ha allmän relevans)Mkt bra den är riktigt grym.
Jaha ja... Så det där är ingen äkta Rolex alltså. Jag har alltid trott att de där varit det... men nu när du säger det ser jag ju skillnaden. Smart kopierat annars måste man säga.Kör en skamlös rip-off som vanligt. Alla vet ju att Rolex har ett O på nästan samma ställe och att flytta upp det snett mot höger och kalla det för en nolla gör ju designstölden knappast mindre uppenbar. Men jaja, jag har inget emot ”hommager” så Raketa BigZero blir dagens klocka, den passar väl här inne ändå? Tämligen affordable är den ju….. Vilket den måste vara då inga pengar lagts på design utan bara skamlöst använder sig av Rolex hårda arbete med att plocka fram den perfekta nollan.
Yes.Köpte du den direkt från tillverkare eller? (Kör frågan i tråden då svaret kan ha allmän relevans)
CliffJa trevlig helg!
Letade efter annat i gamla kartonger och hittade de här nu ska vi se om den fortfarande funkar.
Den där för du nog posta i hommage-tråden... Typisk kopia (hoppas jag)Bara skit på armen ikväll.
Kopior säljer bra ännu en gång.Yes.
Dock såldes dom slut direkt.
Lägg ner. Du vill ingenting annat än irritera med inlägg som detta. Skriv och bidra med något riktigt istället eller håll dig till det du gillar istället. Prova att följa rekommendationen som @hook skrev här vid ett tidigare tillfälle, typ "har man inget vettigt att säga kan man lika gärna vara tyst”.Kopior säljer bra ännu en gång.
Är det inte intressant att deras mest uppenbara kopia sålde slut snabbt? Var ju uppe på tapeten varför det kopierades så mycket. Reagerade själv på att jag tyckte den såg ovanligt bra ut. Poletten trillade ner när jag hittade originalet.Lägg ner. Du vill ingenting annat än irritera med inlägg som detta. Skriv och bidra med något riktigt istället eller håll dig till det du gillar istället. Prova att följa rekommendationen som @hook skrev här vid ett tidigare tillfälle, typ "har man inget vettigt att säga kan man lika gärna vara tyst”.
Fast det kunde du ju skrivit med en gång istället för det där nonsensinlägget du gjorde. Den frågeställningen hade ju kunnat bli en intressant diskussion. Om det inte varit så att det ämnet redan avhandlas massor av gånger och sällan med speciellt trevlig utgång. Alla gilla olika, så det kommer sluta likadant nu. Släpp det istället, din ståndpunkt är solklarÄr det inte intressant att deras mest uppenbara kopia sålde slut snabbt? Var ju uppe på tapeten varför det kopierades så mycket.
Tyckte den var väldigt tydlig? Vad kunde jag annars ha menat?Fast det kunde du ju skrivit med en gång istället för det där nonsensinlägget du gjorde. Den frågeställningen hade ju kunnat bli en intressant diskussion. Om det inte varit så att det ämnet redan avhandlas massor av gånger och sällan med speciellt trevlig utgång. Alla gilla olika, så det kommer sluta likadant nu. Släpp det istället, din ståndpunkt är solklar
Du skrev " kopior säljer bra än en gång".Är det inte intressant att deras mest uppenbara kopia sålde slut snabbt? Var ju uppe på tapeten varför det kopierades så mycket. Reagerade själv på att jag tyckte den såg ovanligt bra ut. Poletten trillade ner när jag hittade originalet.
Det är en kopia? Den sålde bra?Du skrev " kopior säljer bra än en gång".
Känns som ett generellt menande.
Säger det igen, bidra gärna med något trevligt i mikrotråden för en gångs skull.
Du är hjärtligt välkommen med sådant.
Du är inte dum och vet mycket väl hur dina inlägg mottages även om du försöker diskutera bort det sen. Fram med något kul nu istället .
Finns en inbyggd funktion när man haft otur.@Aurum mena jag.
Som jag skrev så försöker du alltid prata bort och rättfärdiga ditt beteende.Det är en kopia? Den sålde bra?
Bara för något inte intresserad dig innebär inte att det är värdelöst, tänk på det. Tycker man ett ämne inte är intressant så ignorerar man det. Som alltid.
Din syn säger mer om dig än mig. Gillar du inte vinkeln av trådämnet behöver du inte kommentera? Om någon finner det intressant kommenterar man. Något mer problem du har idag?Som jag skrev så försöker du alltid prata bort och rättfärdiga ditt beteende.
Skulle vara trevligt om inte alla dina inlägg handlade om kopior. Du har säkert följt diskussionen för någon månad sedan där även ledningen var inblandad och sedan dess har det rullat på bra här. Du vill ingenting annat än att röra runt i grytan oavsett hur du försöker rättfärdiga dig.
Säger som du alltid säger "sluta trolla".