Edit: ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den nakna pickadollen... Nice-Nice beaver.
-Thanks, I just had it stuffed.
Snyggt! Välkommen in i värmen!Första inlägget i denna tråd får bli med nyförvärvet!
Riktigt coola!!Nu lite bättre bilder på Trafford klockorna
Skulle ändå aldrig få för mig att stödja dem sen de gjorde sin Saudiarabien-klocka och sen censurerade kommentarerna på Instagram när de fick kritik för det. Jävla skitföretag.Om någon känner för att köpa Unimatics senaste samarbete. Nästan €800 känns lite saftigt för en nh35 men den är förmodligen slutsåld redan.
Fattar inte varför de inte fortsatte med Eta som i Hodinkee versionerna. Då hade man lite förståelse för priserna iaf.
Min drömklocka! Fan att man missade den, etta i kön någon! Betalar vad man ska. Billigt nu när de ses som ”paria”.Om någon känner för att köpa Unimatics senaste samarbete. Nästan €800 känns lite saftigt för en nh35 men den är förmodligen slutsåld redan.
Fattar inte varför de inte fortsatte med Eta som i Hodinkee versionerna. Då hade man lite förståelse för priserna iaf.
Släpptes ens klockan ifråga? Snacka om att gräva sin egen gravSkulle ändå aldrig få för mig att stödja dem sen de gjorde sin Saudiarabien-klocka och sen censurerade kommentarerna på Instagram när de fick kritik för det. Jävla skitföretag.
Ja, det är jag rätt säker på. Tillverkades väl iofs bara i 99 eller 199 ex, minns inte vilket, och sålde slut på typ en dag. Minst sagt, jag kommer aldrig att köpa något från dem i alla fall.Släpptes ens klockan ifråga? Snacka om att gräva sin egen grav
Välkommen in i röran Mycket trevlig pjäs.Första inlägget i denna tråd får bli med nyförvärvet!
Vad var så hemskt med den klockan? Tillverkades den till någon specifik kund?Ja, det är jag rätt säker på. Tillverkades väl iofs bara i 99 eller 199 ex, minns inte vilket, och sålde slut på typ en dag. Minst sagt, jag kommer aldrig att köpa något från dem i alla fall.
Att köpa en sån här är som att köpa sig ca 3x insatsen, så hyffsat affordable hur som.Om någon känner för att köpa Unimatics senaste samarbete. Nästan €800 känns lite saftigt för en nh35 men den är förmodligen slutsåld redan.
Den tillverkades som en hyllning till Kingdom of Saudi Arabia som är en av de värsta diktaturerna i världen just nu, inte okej i mina ögon i alla fall. När folk började påpeka att det kanske inte var ett särskilt lämpligt släpp så raderades till en början dessa kommentarer. Det är ju iofs helt i linje med hur Saudi jobbar så man kan förstå att de gillar varandra.Vad var så hemskt med den klockan? Tillverkades den till någon specifik kund?
Bara nyfiken, är det din tolkning eller gjordes den för folk som råkar bo i landet? Landets styre förstår jag att man vill ta avstånd från men folket är ju en annan sak, iaf i min värld. Hade inte gjort samma koppling som du gjorde men din är kanske mer rätt.Den tillverkades som en hyllning till Kingdom of Saudi Arabia som är en av de värsta diktaturerna i världen just nu, inte okej i mina ögon i alla fall. När folk började påpeka att det kanske inte var ett särskilt lämpligt släpp så raderades till en början dessa kommentarer. Det är ju iofs helt i linje med hur Saudi jobbar så man kan förstå att de gillar varandra.
Finns väl kanske inget rätt eller fel sätt att tolka det på men det var inga trollkommentarer så istället för att radera dem så hade man kunnat bemöta dem. Med det agerandet så väljer jag att tolka det som att man ville tysta kritikerna istället för att avfärda att man hyllar KSA som land.Bara nyfiken, är det din tolkning eller gjordes den för folk som råkar bo i landet? Landets styre förstår jag att man vill ta avstånd från men folket är ju en annan sak, iaf i min värld. Hade inte gjort samma koppling som du gjorde men din är kanske mer rätt.
Att radera negativa kommentarer eller trollinlägg är inte så ovanligt.
Bara posta på du! Alltid kul med bilderSlå mig om jag postar för mycket Blev bara så överjävligt nöjd med segeltygbandet på Tärnan. Offwhite stygnen som matchar det guldiga i gilt detaljerna lirar så mysigt ihop.