• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skärmavbild 2021-10-06 kl. 22.24.19.png

NY BALTIC i morgon kväll
Spännande! Några indikationer på vad som släpps?

Någon skrev på WUS att man skymtade en monopusher om man manipulerade någon av deras teasers och spekulerade kring att det skulle vara något liknande deras onlywatch och jag har för mig att de även hade hintat lite om det på sociala medier.

Baltic-Only-Watch-4-scaled.jpg
oj, då blir det till att vässa KÖP-fingret ikväll. Jag saknar en chronograf och saknar kanske min gamla BAltic mest av de ur jag sålt. En i 36 mm vore ju drömmen!

Jobbigt nu men det är väl bara att försöka köpa så kanske man lyckas knipa något.
Det ska komma en version av Nivada Grenchen Depthmaster från Hodinkee i dagarna typ när som helst, men bara 10 st! De ska ha den grå Jellyfish-visaren, dvs roterande bläckfisk som sekund :D
Det kommer fler släpp från Welsbro i höst.
Det kommer nya HAlios Seaforth i titan i höst.
Massena Lab ska släppa ny colab när som helst också, inte med Unimatic tror jag eftersom de nyss släppte deras sjugotolfte LE-projekt i veckan, men hoppas ändå.
(Ja, jag kan handla från Unimatic, alla förtjänar en andra chans)
Limiterad Squale...
Eller bara köpa en fin men tjock Fortis-chronograf, i-landsproblem Allan. ELLER Nya NG Chronoking ELLER deras nya Big Eye med NOS verk.

VERSIOND_f7125e4e-788d-478e-b333-3872c9556981_720x.png

Nivada Grenchen är väldigt kul just nu, nästa specialare:
BD03FC3C-1327-4FE3-B69B-04EF723532D5.png

Senast ändrad:
oj, då blir det till att vässa KÖP-fingret ikväll. Jag saknar en chronograf och saknar kanske min gamla BAltic mest av de ur jag sålt. En i 36 mm vore ju drömmen!

Jobbigt nu men det är väl bara att försöka köpa så kanske man lyckas knipa något.
Det ska komma en version av Nivada Grenchen Depthmaster från Hodinkee i dagarna typ när som helst, men bara 10 st! De ska ha den grå Jellyfish-visaren, dvs roterande bläckfisk som sekund :D
Massena Lab ska släppa ny colab när som helst också, inte med Unimatic tror jag eftersom de nyss släppte deras sjugotolfte LE-projekt i veckan, men hoppas ändå.
Limiterad Squale...
Eller bara köpa en fin men tjock Fortis-chronograf, i-landsproblem Allan.

Mycket roligt som släpps! Nivadan är ju så galet cool och rolig! :)
Jag är väldigt off på klockor överlag, saknar en dykare bara. Sugen på @MoHaha Obris för att fullända microtrippeln.

Idag sitter gårdagens fångst på handleden, både jag och grabben gillar den av nån anledning men tydligen inte sambon.. hade lagt den i rummet intill sovrummet så imorse då jag skulle ta den låg en arg lapp där och klockan i rummet längst bort från sovrummet🤣🤣🤣
C1A84168-DC0A-4780-BEBF-560BC0472BAD.jpeg
Här fick den bo i strumplådan 😂😂

Idag sitter gårdagens fångst på handleden, både jag och grabben gillar den av nån anledning men tydligen inte sambon.. hade lagt den i rummet intill sovrummet så imorse då jag skulle ta den låg en arg lapp där och klockan i rummet längst bort från sovrummet🤣🤣🤣
C1A84168-DC0A-4780-BEBF-560BC0472BAD.jpeg
Här fick den bo i strumplådan 😂😂

Jag visste att jag inte var ensam om att tycka den var lite väl högljudd 😍 😂

God morgon!
Trött idag, försöker ljusterapi från Christopher Ward till kaffet för att få igång systemet 🤯
Hjälper det inte är det ju ändå en schysst klocka att hänga på armen (eller annat valfritt, från kroppen, utstickande organ)

20211007_055532.jpg
Hänga klockan på näsan? Skärpning, det går väl inte eller hur är du skapt egentligen 🤨

Limiterad Squale...
Eller bara köpa en fin men tjock Fortis-chronograf, i-landsproblem Allan. ELLER Nya NG Chronoking ELLER deras nya Big Eye med NOS verk.

Nivada Grenchen är väldigt kul just nu, nästa specialare:
BD03FC3C-1327-4FE3-B69B-04EF723532D5.png
Bläckfiskar är koolaste djuren, men varför är den sådär...pixlad eller vad man ska säga, Hodinkeereferens av något slag månne?

Tillbaka
Topp