Spännande! Några indikationer på vad som släpps?
NY BALTIC i morgon kväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande! Några indikationer på vad som släpps?
NY BALTIC i morgon kväll
Är det solitt trä i boxen ?
NY BALTIC i morgon kväll
Ja spännande 36mm och ser tunn ut. Troligen dress men borrade luggar så det kan kanske vara field med? https://baltic-watches.com/en/teaser-mr01Spännande! Några indikationer på vad som släpps?
Strapthreewheel. Funderar på en sån presidentlänk. Knäppte på ett oyster men det var inte så kul som jag minns det. Kanske finns annat än strapcode att prova?Hur var när?
Någon skrev på WUS att man skymtade en monopusher om man manipulerade någon av deras teasers och spekulerade kring att det skulle vara något liknande deras onlywatch och jag har för mig att de även hade hintat lite om det på sociala medier.Spännande! Några indikationer på vad som släpps?
Aldrig hört talats om. Länk?Strapthreewheel. Funderar på en sån presidentlänk. Knäppte på ett oyster men det var inte så kul som jag minns det. Kanske finns annat än strapcode att prova?
Gummina finns på Strapcode!Aldrig hört talats om. Länk?
Strapcode is da shizz om du frågar mig
oj, då blir det till att vässa KÖP-fingret ikväll. Jag saknar en chronograf och saknar kanske min gamla BAltic mest av de ur jag sålt. En i 36 mm vore ju drömmen!Någon skrev på WUS att man skymtade en monopusher om man manipulerade någon av deras teasers och spekulerade kring att det skulle vara något liknande deras onlywatch och jag har för mig att de även hade hintat lite om det på sociala medier.
Mycket roligt som släpps! Nivadan är ju så galet cool och rolig!oj, då blir det till att vässa KÖP-fingret ikväll. Jag saknar en chronograf och saknar kanske min gamla BAltic mest av de ur jag sålt. En i 36 mm vore ju drömmen!
Jobbigt nu men det är väl bara att försöka köpa så kanske man lyckas knipa något.
Det ska komma en version av Nivada Grenchen Depthmaster från Hodinkee i dagarna typ när som helst, men bara 10 st! De ska ha den grå Jellyfish-visaren, dvs roterande bläckfisk som sekund
Det kommer fler släpp från Welsbro i höst.
Det kommer nya HAlios Seaforth i titan i höst.
Massena Lab ska släppa ny colab när som helst också, inte med Unimatic tror jag eftersom de nyss släppte deras sjugotolfte LE-projekt i veckan, men hoppas ändå.
(Ja, jag kan handla från Unimatic, alla förtjänar en andra chans)
Limiterad Squale...
Eller bara köpa en fin men tjock Fortis-chronograf, i-landsproblem Allan.
Man har väl alltid gillat tag lite men den där har verkligen fått en att GILLA, så jäkla bra!
Här fick den bo i strumplådanIdag sitter gårdagens fångst på handleden, både jag och grabben gillar den av nån anledning men tydligen inte sambon.. hade lagt den i rummet intill sovrummet så imorse då jag skulle ta den låg en arg lapp där och klockan i rummet längst bort från sovrummet
Idag sitter gårdagens fångst på handleden, både jag och grabben gillar den av nån anledning men tydligen inte sambon.. hade lagt den i rummet intill sovrummet så imorse då jag skulle ta den låg en arg lapp där och klockan i rummet längst bort från sovrummet
Här fick den bo i strumplådan
Hänga klockan på näsan? Skärpning, det går väl inte eller hur är du skapt egentligenGod morgon!
Trött idag, försöker ljusterapi från Christopher Ward till kaffet för att få igång systemet
Hjälper det inte är det ju ändå en schysst klocka att hänga på armen (eller annat valfritt, från kroppen, utstickande organ)
Bläckfiskar är koolaste djuren, men varför är den sådär...pixlad eller vad man ska säga, Hodinkeereferens av något slag månne?oj, då blir det till att vässa KÖP-fingret ikväll. Jag saknar en chronograf och saknar kanske min gamla BAltic mest av de ur jag sålt. En i 36 mm vore ju drömmen!
Jobbigt nu men det är väl bara att försöka köpa så kanske man lyckas knipa något.
Det ska komma en version av Nivada Grenchen Depthmaster från Hodinkee i dagarna typ när som helst, men bara 10 st! De ska ha den grå Jellyfish-visaren, dvs roterande bläckfisk som sekund
Det kommer fler släpp från Welsbro i höst.
Det kommer nya HAlios Seaforth i titan i höst.
Massena Lab ska släppa ny colab när som helst också, inte med Unimatic tror jag eftersom de nyss släppte deras sjugotolfte LE-projekt i veckan, men hoppas ändå.
(Ja, jag kan handla från Unimatic, alla förtjänar en andra chans)
Limiterad Squale...
Eller bara köpa en fin men tjock Fortis-chronograf, i-landsproblem Allan. ELLER Nya NG Chronoking ELLER deras nya Big Eye med NOS verk.
Nivada Grenchen är väldigt kul just nu, nästa specialare:
Colab med:Bläckfiskar är koolaste djuren, men varför är den sådär...pixlad eller vad man ska säga, Hodinkeereferens av något slag månne?
Klockmodellen har ju fått smeknamnet Pac-man, därav pixlarna då dykdjuret skulle jag gissa.Bläckfiskar är koolaste djuren, men varför är den sådär...pixlad eller vad man ska säga, Hodinkeereferens av något slag månne?
Mon Dieu vilket trevligt ställe, kreativa själar som inte verkar ta sig själva på för stort allvar Kul, tack för länken!Colab med:
Ah, makes sense! Gillade den mer nu, men med 10 tillverkade ex är det nog bara att glömma dessvärre.Klockmodellen har ju fått smeknamnet Pac-man, därav pixlarna då dykdjuret skulle jag gissa.
Det är ju ingen bläckfisk, det är en manet. Modellen på visaren heter Jellyfish.Bläckfiskar är koolaste djuren, men varför är den sådär...pixlad eller vad man ska säga, Hodinkeereferens av något slag månne?
Petitess i sammanhanget, konstig manet.Det är ju ingen bläckfisk, det är en manet. Modellen på visaren heter Jellyfish.