AndyJ
Silver
Det räcker gott. Bättre än 1,5 iafÄr inte tre sekunder max?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det räcker gott. Bättre än 1,5 iafÄr inte tre sekunder max?
Såg att de svarat en följare att det står fel, typ. De ska ändra på hemsidan till "coming soon" istället för "sold out".Jag tror inte att de har lanserats än? Jag blev nyfiken och sökte upp deras Instagram där det nämndes någonting om släpp i december när jag skummade igenom inläggen.
Testa med en fjäderavdragare. Går på ett kick att ta loss alla dåVarje jäkla höst. Och vår. Ni som vet, vet.
Hade ju ingen...Testa med en fjäderavdragare. Går på ett kick att ta loss alla då
Vinkelslip då. Ny matta kostar ju som en stor kaffe på pressbyrån.Hade ju ingen...
Typ 75 kr dåVinkelslip då. Ny matta kostar ju som en stor kaffe på pressbyrån.
Är det exakt samma klocka som annonserads ut för 7 på KS nyligen? Mäktigt prispåslag ändå i så fall?Grymt mycket för pengarna. Dykare på seriös nivå när det är 500m.
Ja det såldes en sådan i fredags så ganska märkligt påslag. Skämskuddevarning men det är ju fri prissättning så man gör som man villÄr det exakt samma klocka som annonserads ut för 7 på KS nyligen? Mäktigt prispåslag ändå i så fall?
Den var man allt lite sugen på! Tyckte jag kände igen den. Att man alltid är för sen på klockor som sticker i värde!Ja han köpte en klocka av Limeen i fredags enligt GG-tråden i alla fall så det är det med all säkerhet.
Inflationen är på väg uppåt, allt blir dyrare.Är det exakt samma klocka som annonserads ut för 7 på KS nyligen? Mäktigt prispåslag ändå i så fall?
Är det exakt samma klocka som annonserads ut för 7 på KS nyligen? Mäktigt prispåslag ändå i så fall?
Är jag snurrig, vart ser ni ett pris?Ja det såldes en sådan i fredags så ganska märkligt påslag. Skämskuddevarning men det är ju fri prissättning så man gör som man vill
På K&SÄr jag snurrig, vart ser ni ett pris?
På Köp&säljÄr jag snurrig, vart ser ni ett pris?
Inflation plus covidmutation. Bäst att bunkra Tags och toapapper!Inflationen är på väg uppåt, allt blir dyrare.
På Köp&sälj
Men var ser ni prisökningen? Fasen vad söndagsvilsen jag tydligen är
@LimeeeÄr det exakt samma klocka som annonserads ut för 7 på KS nyligen? Mäktigt prispåslag ändå i så fall?
Men var ser ni prisökningen? Fasen vad söndagsvilsen jag tydligen är
Haha tack, NU är jag med!
Är det exakt samma klocka som annonserads ut för 7 på KS nyligen? Mäktigt prispåslag ändå i så fall?
Japp det är den jag sålde för knappa 7000kr tidigare i veckan Så det var inget dåligt prispåslag, jag bryr mig dock inte och för min del får alla annonsera till vilket pris som helst. Sedan tror jag att den lär bli svårsåld för 10…
Den där UN är riktigt fin, kollat runt och dregglat på dem tidigare. Blev ju inte mindre sugen nu efter de där bilderna(En sista) God morron tråden post
Avslutar med en duo.
Blev två rätt sä lika klockor (nu blir jag idiotförklarad) som fick hänga med på morgonkaffet.
Några kan nog tycka att den ena inte passar här...
...men Zelos är fortfarande ett mikrobrand .
Båda är små märken som gör sin egen grej.
Båda har en trogen fanskara men gillas inte alls av den stora massan.
Båda har några svindyra modeller, (men bara Zelos sålde slut på sin )
Båda har i detta fallet delar i titan utan att för den del dubbla priset.
Hög läsbarhet, datum på rätta stället, bara att fylla på här.
Båda gillas av mig inte minst.
Det räcker för att kvala in på min lista.
Så där, nu är det slutspammad för en stund.
Åh, en no date! Nu blev jag avisByte av klocka