Acos
Guld
God morgon…Strax sovdags då, godmorgon alla andra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God morgon…Strax sovdags då, godmorgon alla andra!
Godmorgon!
Illest dopeshieeet around.
Älskar glaset på seaforth. Det är lite svårt att hålla rent men underbart ändå.Jag har en grej för nodate men är nöjd med min ändå
Ja det är vackert!Älskar glaset på seaforth. Det är lite svårt att hålla rent men underbart ändå.
Jag har inte heller några problem med det då kockan är såld.Ja det är vackert!
Har inga större problem med det faktiskt, testa en med utvändig AR
Sinn 104 tex, jag blir tokig på den!
Å fasen! Konstigt det där tycker jag, ändå relativt dyra klockor. Upplever inte samma problem på BB large, iaf inte lika jävligt som på Sinnen!Jag har inte heller några problem med det då kockan är såld.
BB36 tycker jag lider av samma problem. Glaset är alltid smutsigt.
Vilken jädra bild hörru! Gör ju inte suget efter Matic igen mindre direkt.
TackVilken jädra bild hörru! Gör ju inte suget efter Matic igen mindre direkt.
Ja, lite märkligt val ändå. Det känns som att trenden är lite mindre klockor igen. Som du säger hade den nog passat bättre som 38mmSynd att de gjorde den 42mm, 38mm hade varit smutt.
Å fasen! Konstigt det
Synd, det är ju skandal de kan ju knappast haft prototyp på den, eller? Satt de där och tyckte ”fan vilken tur att vi inte gör den i 38 mm”, vilken miss.Synd att de gjorde den 42mm, 38mm hade varit smutt.
52mm i L2L är också lite väl stort :/ synd.. Samma misstag som med deras dykare.Synd att de gjorde den 42mm, 38mm hade varit smutt.
Tokigt. Hoppas det kommer ett paket imorgon
haha, bra försök, 3x pengarna där