Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut! Hur ser prisbilden ut?Nya Wristmaster Adventurer från Yema, en 37 mm goding, kommer på Kickstarter 15 nov.
Då tar jag över everesten?!Hemmajobb med min Smiths Everest. Börjar klia i fingrarna att klicka hem en Stowa Flieger 36 dock
För rätt pris kan jag absolut överväga att släppa vidare denDå tar jag över everesten?!
Vet ej, än så länge inte publicerat.Ser bra ut! Hur ser prisbilden ut?
Vad är poängen att använda Kickstarter när man har en etablerad verksamhet med löpande försäljning online mm. Känns lite oseriöst.Nya Wristmaster Adventurer från Yema, en 37 mm goding, kommer på Kickstarter 15 nov.
Är väl ett effektivt sätt att ta "preorders"? Gör man det bara via sin egen hemsida är det nog färre som trillar in. Gör man det istället på en sida som Kickstarter så når man nog fler potentiella köpare? Ett bra sätt att synas helt enkelt.Vad är poängen att använda Kickstarter när man har en etablerad verksamhet med löpande försäljning online mm. Känns lite oseriöst.
Koks eller BoR?
(Ska fixa till kurvavsluten sen, men måste filas för o passa..)
Äsch, köp nåt som är lite wild and crazy istället!Fortfarande inte dragit tummen ur och köpt ett svart NATO till SKX:en
Tänkte på dig häromdagen när jag satt och googlade leopardmönstrade natos till min skx.Fortfarande inte dragit tummen ur och köpt ett svart NATO till SKX:en
Just när det gäller Yema har de använt Kickstarter i flera år med framgång. Tror de fortsätter för att det funkat för dem och de har rutinerna hyffsat satta.Vad är poängen att använda Kickstarter när man har en etablerad verksamhet med löpande försäljning online mm. Känns lite oseriöst.
@MaBr va det en sån du leta efter i somras?Den här quarts-figuren är fortfarande på armen.
Sjukt fin, ser gärna mer bilder på den!@MaBr va det en sån du leta efter i somras?
Ja, och det blir ju lätt att räkna hem affären. Skulle inte tillräckligt många boka upp sig så blir ju inte kampanjen av. Så svårt att göra en förlust om inte något totalt oförutsett inträffar under själva tillverkningsprocessen.Just när det gäller Yema har de använt Kickstarter i flera år med framgång. Tror de fortsätter för att det funkat för dem och de har rutinerna hyffsat satta.
Äsch, köp nåt som är lite wild and crazy istället!
Tänkte på dig häromdagen när jag satt och googlade leopardmönstrade natos till min skx.
Även en stor tillverkare som Alpina gjorde exakt detta med sin modell ’Alpiner X’ för något år sedan.Är väl ett effektivt sätt att ta "preorders"? Gör man det bara via sin egen hemsida är det nog färre som trillar in. Gör man det istället på en sida som Kickstarter så når man nog fler potentiella köpare? Ett bra sätt att synas helt enkelt.