• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Imorgon öppnar Eddie butiken igen och Smiths Caribbean går att köpa i alla färger. Brukar sälja slut på en minut så det gäller att vara snabb.
823C2B3D-7A4C-4C1E-86F5-4BF1D6185527.jpeg
Hur snygg som helst! Villhöver en. Dessvärre får det stanna vid en Smiths... Byta framöver kanske? 😉
20211016_173336.jpg

Nån som vet vad jag har här? Går ej att dra upp plus lös sekundvisare men låter normalt i urverket. Ska man bara kasta skräpet eller är den värd nåt? Mäter ca 38 mm och alla delar förefaller vara original. Hit me!

Edit 1: urverket går!
Edit 2: datum funkar!
Edit 3: går att ställa tiden! Ibland...

IMG_20211016_183636.jpg

Nån som vet vad jag har här? Går ej att dra upp plus lös sekundvisare men låter normalt i urverket. Ska man bara kasta skräpet eller är den värd nåt? Mäter ca 38 mm och alla delar förefaller vara original. Hit me!

Edit 1: urverket går!
Edit 2: datum funkar!
Edit 3: går att ställa tiden! Ibland...

IMG_20211016_183636.jpg
Skicka hit det så tar jag hand om delarna! Har bruk för’t🥺

Inga konstigheter alls, där behöver du inte ens byta krona. Cousins har bäst dagspriser på NH just nu, kollade i morse.
Bl.a Namoki har färdigregulerade varianter om man är lat 👍🏻
Jag hade köpt ett 6R av cousins, slipningen du vet 😁

kan man fortfarande köpa 35 där eller är det stoppat nu?
Dyrt men mumsigt 😊

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp