• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ligger en billig på K&S som inte borde vara allt för dyr att köpa och testa. Annars finns klockor i Stockholm, GBG och skogen innanför Varberg att testa.
Man kan alltså testa Bolm på armen hos ngn ÅF i sthlm, eller missförstår jag? Sibyllegatan 14 eller?

Måste kika isf, en vacker dag då livet är trökigt kommer jag säkert trilla dit på att spontanshoppa en Daylight, den ser välbalanserad ut.

233C634F-C6FD-49EC-9865-F9DA402B194F.jpeg

Efter 15:30 får man ta sig en kall, det är sedan gammalt. Cheers

Man kan alltså testa Bolm på armen hos ngn ÅF i sthlm, eller missförstår jag? Sibyllegatan 14 eller?

Måste kika isf, en vacker dag då livet är trökigt kommer jag säkert trilla dit på att spontanshoppa en Daylight, den ser välbalanserad ut.
Sibyllegatan 14 stämmer bra. Är i Skeppshultsbutiken under vanliga öppettider.

Smittad?! Välkommen. :)

Grymt :) välkommen till tråden och det underbara mikroträsket

Grattis! Är det min gamla Magrette (nr 165?). Skön klocka i vilket fall!:)
Och välkommen till forumets trevligaste tråd!:):):):):):)
Vilket härligt välkomnande hörni :)

Är väl egentligen en 42mm Panerai som lockar men iom att det går drygt 10st Margareta ragata brons på en Panerai så tyckte jag gott jag kunde börja såhär.

Är väl definitionen av mikromärke och affordable.

Stämmer bra att det är nr 165 :)

Ligger nog en eller två på köp&sälj annars om du gillar den :) Lite bättre pris om inte annat.

Senast ändrad:
Stort grattis! Mycket trevlig pjäs. Läderbandet är riktigt bra så snygg kombo där. Nu finns det ingen återvändo, bara så du vet :D.
Tack :) jag vet inte vem som hittade och matchade bandet men personen visste vad han gjorde! Låset matchar till och med boetten! Och grönt mot brons/mässing funkar ypperligt.
Finns ju 42mm :pompus:
Tycker dock den Magretten är väldigt bra, föredrar stålkrona och brun tavla är trevligt!
Jo, och blir bra virrig av alla referenser. Men nångång får jag testa runt bland lite 42or. Bara jobbigt att 42mm Panerai sällan kostar under 40k medan instegsPanna i 44mm går att få under 30k

Tillbaka
Topp