Ja, det har du rätt i, lite väl högt pris.Den ligger rätt överprisad för att vara beggad, borde max ligga på 8lax.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det har du rätt i, lite väl högt pris.Den ligger rätt överprisad för att vara beggad, borde max ligga på 8lax.
Man kan alltså testa Bolm på armen hos ngn ÅF i sthlm, eller missförstår jag? Sibyllegatan 14 eller?Ligger en billig på K&S som inte borde vara allt för dyr att köpa och testa. Annars finns klockor i Stockholm, GBG och skogen innanför Varberg att testa.
Fan vad den där är fin! Skål
Efter 15:30 får man ta sig en kall, det är sedan gammalt. Cheers
Sibyllegatan 14 stämmer bra. Är i Skeppshultsbutiken under vanliga öppettider.Man kan alltså testa Bolm på armen hos ngn ÅF i sthlm, eller missförstår jag? Sibyllegatan 14 eller?
Måste kika isf, en vacker dag då livet är trökigt kommer jag säkert trilla dit på att spontanshoppa en Daylight, den ser välbalanserad ut.
Snygg och gottFan vad den där är fin! Skål
Snyggt.
Tack! Och skål broderFan vad den där är fin! Skål
Eller hur, en riktig törstsläckar kombo! Dykare och kall bira. Vad kör du med för nice idag då?Snygg och gott
Jisses, sköna klockorÄr väldigt glad i dessa två just nu
Riktigt bra. Kul att dom hittat till tråden!Är väldigt glad i dessa två just nu
Dessutom en väldigt kompetent öl! Skål!
Efter 15:30 får man ta sig en kall, det är sedan gammalt. Cheers
Smittad?! Välkommen.Min första mikromärke klocka
Ja jag är nyfiken på Panerai
Grymt. Nya Zeeland!Min första mikromärke klocka
Grymt välkommen till tråden och det underbara mikroträsketMin första mikromärke klocka
Grattis! Är det min gamla Magrette (nr 165?). Skön klocka i vilket fall!Min första mikromärke klocka
Min första mikromärke klocka
Smittad?! Välkommen.
Grymt. Nya Zeeland!
Grymt välkommen till tråden och det underbara mikroträsket
Vilket härligt välkomnande hörniGrattis! Är det min gamla Magrette (nr 165?). Skön klocka i vilket fall!
Och välkommen till forumets trevligaste tråd!
Ligger nog en eller två på köp&sälj annars om du gillar den Lite bättre pris om inte annat.Man kan alltså testa Bolm på armen hos ngn ÅF i sthlm, eller missförstår jag? Sibyllegatan 14 eller?
Måste kika isf, en vacker dag då livet är trökigt kommer jag säkert trilla dit på att spontanshoppa en Daylight, den ser välbalanserad ut.
Haha ja jag var tvungen att mjukna lite. Storleken är enorm för migDet var på tiden du köpte den
Grymt trevlig klocka, vem vet kanske den jag ägt med som traskat runt lite här och var med...
Haha ja jag var tvungen att mjukna lite. Storleken är enorm för mig
Japp, så jag kan nog helt enkelt döda Paneraitankarna med dennaÄndå mindre än vad en 44mm Panerai upplevs... (dessvärre)
Stort grattis! Mycket trevlig pjäs. Läderbandet är riktigt bra så snygg kombo där. Nu finns det ingen återvändo, bara så du vet .Min första mikromärke klocka
Japp, så jag kan nog helt enkelt döda Paneraitankarna med denna
Tack jag vet inte vem som hittade och matchade bandet men personen visste vad han gjorde! Låset matchar till och med boetten! Och grönt mot brons/mässing funkar ypperligt.Stort grattis! Mycket trevlig pjäs. Läderbandet är riktigt bra så snygg kombo där. Nu finns det ingen återvändo, bara så du vet .
Jo, och blir bra virrig av alla referenser. Men nångång får jag testa runt bland lite 42or. Bara jobbigt att 42mm Panerai sällan kostar under 40k medan instegsPanna i 44mm går att få under 30kFinns ju 42mm
Tycker dock den Magretten är väldigt bra, föredrar stålkrona och brun tavla är trevligt!