Åfan, det var du som köpte? Kunde man inte anat
Stort grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åfan, det var du som köpte? Kunde man inte anat
Lika bra att lägga korten på bordet och erkänna. För många skarpsynta i den här tråden...Åfan, det var du som köpte? Kunde man inte anat
Stort grattis!!
Skönt att den är framme . Inga fler bilder nu tack för då blir jag tvungen att köpa en igen .
Verkar som att unboxingen var inlägg nr 1000. Måste vara en keeper då?Skönt att den är framme . Inga fler bilder nu tack för då blir jag tvungen att köpa en igen .
Tjusigt, CW grattis
Snyggt fångat! Oerhört fin klocka!
Snygg, grattis. Följde bandet med eller är det något du bytt till? Passar bra till.Erikas på Belos Huvudskär
Väldigt nöjd med klockan !
Lika bra att lägga korten på bordet och erkänna. För många skarpsynta i den här tråden...
Edit: 1000 inlägg!!
Stort grattis till en milstolpe i inlägg! Säkert en keeper men så har jag sagt om minst en.. eh.. 30 klockor .Verkar som att unboxingen var inlägg nr 1000. Måste vara en keeper då?
Djävulskt fin och H-länk på det. Kan bara bli succé.Jag och minst en till på forumet har beställt denna:
Yema navygraf Heritage (nyproduktion av en gammal dykare dom haft)
Yema är förövrigt ett härligt gammalt märke som måste klassas som affordable?
Ca 700 euro för en klocka med länk, in-house movement, limiterad till 500ex . Sen får man 10% och ett läderarmband på det
Håller med! Dessutom kramgoa 39mm (under 40 på en dykare?!?!) Det kan inte bli fel.Djävulskt fin och H-länk på det. Kan bara bli succé.
Var precis inne och tittade på den.Håller med! Dessutom kramgoa 39mm (under 40 på en dykare?!?!) Det kan inte bli fel.
Leverans i början av juni!
Förstår det jag tycker det ska bli kul med deras in-house som klarar +6 till -12 (kan vara omvänt) rätt bra på en "billig" klocka.Var precis inne och tittade på den.
Bra pris och snart leverans...hmm. Man blir sugen .
Grymt! Blir perfekt till sommarn, vattentät till 300 meter. Kul med ytterligare en till forumet, nu kan kan kors-posta bilderJag och minst en (@Monk ) till på forumet har beställt denna:
Ca 700 euro för en klocka med länk, in-house movement, limiterad till 500ex . Sen får man 10% och ett läderarmband på det
Fick du välja nummer? De som säljs nu är numrerade från 1-500. Går nog att mejla dem om du vill ha ett specifikt nummer av de som finns kvar. Jag valde ett, men det har ju eg ingen större betydelse.Förstår det jag tycker det ska bli kul med deras in-house som klarar +6 till -12 (kan vara omvänt) rätt bra på en "billig" klocka.
*Rättelse *
Minimum accuracy of +/- 12 seconds per day Observed accuracy of +/- 6 seconds per day
Valde inget, det roligaste hade såklart annars vara att välja typ nr 1 eller 500 men dom lär vara tagnaFick du välja nummer? De som säljs nu är numrerade från 1-500. Går nog att mejla dem om du vill ha ett specifikt nummer av de som finns kvar. Jag valde ett, men det har ju eg ingen större betydelse.
Vilket valde du?Fick du välja nummer? De som säljs nu är numrerade från 1-500. Går nog att mejla dem om du vill ha ett specifikt nummer av de som finns kvar. Jag valde ett, men det har ju eg ingen större betydelse.
Jag valde nr 017. Vet inte exakt var de märker någonstans. Antar på baklocket.Vilket valde du?
Jag och minst en (@Monk ) till på forumet har beställt denna:
Jo, även att bandhornet nästan är helt spetsiga (tunna) med.Gillar verkligen klockan men är det inte lite udda att länkbit nr2 är bredare än endlinken?
Den är riktigt grym! Med alla sina små egenheter. Jag ser fram mot mer bilder.Jag och minst en (@Monk ) till på forumet har beställt denna:
Mycket fin. Vad är det för kod till 10%-rabatt? Ska också beställa en.Jag och minst en (@Monk ) till på forumet har beställt denna:
Gillar verkligen klockan men är det inte lite udda att länkbit nr2 är bredare än endlinken?
Det där är prototypbilder från deras sida. Har för.mig att jag läst att bandhornen kommer vara "squared off" .Jo, även att bandhornet nästan är helt spetsiga (tunna) med.
Kul!Mycket fin. Vad är det för kod till 10%-rabatt? Ska också beställa en.
Men skriver till dom på deras sida(chat-rutan), men har för mig att det var "welcome10%" kan ha varit utan procenttecknet.Mycket fin. Vad är det för kod till 10%-rabatt? Ska också beställa en.
Ok då blir den grym!Det där är prototypbilder från deras sida. Har för.mig att jag läst att bandhornen kommer vara "squared off" .
Din Stålman? Fin!Just H-länken är en stor behållning. Den bredare 2a länken ansluter snyggt till boetten och bandhornen.
Jag tycker designen håller ihop väldigt bra.