hammermountain
Silver
Tack! Min svengelska som spelar tricks igen....Heft som i typ tjocklek/storlek och tyngdHefty? Snygg klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Min svengelska som spelar tricks igen....Heft som i typ tjocklek/storlek och tyngdHefty? Snygg klocka.
Aha, tack.Tack! Min svengelska som spelar tricks igen....Heft som i typ tjocklek/storlek och tyngd
Vad det du som tog den blå Shark Divern? Kändes jäkligt prisvärd.
Jasså, det var du som högg den, grattis .Jepp! Bara skönt med en klocka med lite märken redan, blir perfekt tooldiver i sommar. Varit nyfiken på SD i stål länge så kändes som ett enkelt köp
Jasså, det var du som högg den, grattis .
Var något sen på bollen själv men inte med mycket. Har haft en exakt likadan tidigare och det är en kanonklocka.
Grattis och välkommen till tråden, exakt samma klocka som drog ner mig i MikroträsketMin första mikromärke klocka
Ja jag är nyfiken på Panerai
Välkommen och snyggt.Grattis och välkommen till tråden, exakt samma klocka som drog ner mig i Mikroträsket
Jävelberg vad snygga dom är!En till på Aevig Huldra. Nu snackar vi, det ser grymt bra ut! Köpsuuuuuuug
Riktigt, riktigt bra! Jag gillar stålvarianten!Från Windup Watch mässan, Zelos GMT. Lånat från FB. OP har 16,5cm handleder som referens.
Snyggt med sexkantiga index. Orange är också rätt.En till på Aevig Huldra. Nu snackar vi, det ser grymt bra ut! Köpsuuuuuuug
Fräsch! Sandwich tavla?Kör vidare med Svärdfisken och blickar framåt för att se vad nästa vecka har att bjuda på .
Jajjamensan, fullpumpad med lysmassa .Fräsch! Sandwich tavla?
MumsKör vidare med Svärdfisken och blickar framåt för att se vad nästa vecka har att bjuda på .
Väldigt cool, synd dom dröjer till Jul bara.. :-(En till på Aevig Huldra. Nu snackar vi, det ser grymt bra ut! Köpsuuuuuuug
Mycket braJajjamensan, fullpumpad med lysmassa .
Grattis! Hoppas ni trivs tillsammans, annars kan jag ta över vårdnaden. Jag är sugen på en blå dykare.Jepp! Bara skönt med en klocka med lite märken redan, blir perfekt tooldiver i sommar. Varit nyfiken på SD i stål länge så kändes som ett enkelt köp
Jajjamensan, fullpumpad med lysmassa .
Hör av dig när det ska flippasGrattis! Hoppas ni trivs tillsammans, annars kan jag ta över vårdnaden. Jag är sugen på en blå dykare.
Ok det här ser ju helgurymt utEn till på Aevig Huldra. Nu snackar vi, det ser grymt bra ut! Köpsuuuuuuug
En till på Aevig Huldra. Nu snackar vi, det ser grymt bra ut! Köpsuuuuuuug
Noterat, sätter upp dig på turlistan .Hör av dig när det ska flippas