Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för för trevligt natoband?Bär det av mot liseberg
Så redo som jag kan vara med G10 på armen. Alla borde ha en![]()
![]()
Trevlig fredag vänner!
Finns det inga Liverpool-supportrar på KS? Denna är ju perfekt. Hade slagit till om jag hade något som helst intresse när det kommer till fotboll. Tyvärr har jag inte det.
![]()
Vad är det för band?Äntligen Fredag
![]()
![]()
Korset är åt fel hållÄntligen Fredag
![]()
![]()
Från @Feskarn (watchwear)Vad är det för band?
Tackar det är från cnsVad är det för för trevligt natoband?
Det är mjukt,dock tjockt så då blir ju intensiva mjukt som dom tunna rackarna.Snyggt! Är det mjukt? Så fall vill man ju investera i ett sådant.![]()
Ser till och med tjockare ut än det bruna som kommer med Gruppo gamman?Det är mjukt,dock tjockt så då blir ju intensiva mjukt som dom tunna rackarna.
![]()
Det är det,har haft på det sen igår så det lär mjukna mer och funderar på beställa fler.Ser till och med tjockare ut än det bruna som kommer med Gruppo gamman?
Hade de varit några mm mindre i diameter och framförallt ytterligare någon diameter kortare på längden så hade jag slagit till på någon av deras LFC-modeller sedan länge!Finns det inga Liverpool-supportrar på KS? Denna är ju perfekt. Hade slagit till om jag hade något som helst intresse när det kommer till fotboll. Tyvärr har jag inte det.
![]()
Veckans fjärde och sista nykomling! Första moncharden för mig bortsett passaround
![]()
Vodka vodkaRyssfredag var det ja![]()
![]()
![]()
Stort tack för info och bilder! Den är ju superfinAbsolut! Riktigt hög kvalité rakt igenom! Jag har en Olstedt 38a som enkelt sagt ligger i nivå Longine, Oris, etc. Inte riktigt lika fin som en Monta kanske men nära. Jämfört en Sinn 556 som ju ligger nära tillhands här är spännet ganska identiskt med Sinns H-lönk o sedan är i princip allt lite bättre vad gäller borstning, visare, tavla etc. Lume typ samma fast bwg9.
Bifogar ett par bilder och för den som är intresserad av adoption... dra ett PM för jag tänkte släppa den nu även om jag gillar den.
![]()
![]()
Jäklar vad bra det blev!Om man har ett mesh från en Squale liggandes och inte kan stilla sin nyfikenhet hur det skulle se ut på Supern.
![]()
![]()
Förlåt @Von![]()
Ja det blev BoomshakalakaJäklar vad bra det blev!Passar perfekt ihop med helheten tycker jag.
Om man har ett mesh från en Squale liggandes och inte kan stilla sin nyfikenhet hur det skulle se ut på Supern.
![]()
![]()
Förlåt @Von![]()
Oh, möcke bra balans där! Gummit satt där det skulle också, gillar du det?Ryssfredag var det ja![]()
![]()
![]()
Kööööp!Någon som har erfarenhet av Nivada Grenchen nuförtiden?
De släppte ju Antarctic:
![]()
..och Antarctic Spider:
![]()
Och nu kommer snart (sista veckan i november sägs det) Super Antarctic:
![]()
![]()
Tycker att den sistnämnda ser riktigt bra ut även om jag kanske inte är helt förtjust i visarna.
De specs jag sett rykten om är:
38x45x11,1mm. Safirglas, Soprod P024-verk och 100m wr..
Vad tror ni om den?![]()