Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket sugen, fast jag måste säga att Copper tilltalar mig liiiite mer.Hojta i PM om ni är sugna på en grå Axios Pathfinder.
Mycket sugen, fast jag måste säga att Copper tilltalar mig liiiite mer.
Varför ska du sälja den redan?
Ah, ok. Ja, den röda såg väldigt lila ut. Långt ifrån vad jag förknippar med "crimson"Jag backade kickstartern för att få den röda, sen fick jag se irl-bilder på den i facebookgruppen och den var typ lila... Så jag bytte i panik till grå och jag gillar inte den heller.
Snygg länk dock. Men jag kan inte behålla den bara för det...
Hej Hej!Är det bara jag som skriver här eller?
Skitsamma men denna stAckare va ett tag sen den användes.
Så va det med det tjena tjena.
Snyggt 🎖Hej Hej!
Lirar Malm idag så det passar ju bra
Så jäkla trevlig pjäs!Över 10, ingen vaken?
Kör med gammalt mög till morgonkaffet idag.
Passar en lugn söndags förmiddag
Dessa är fortfarande mycket prisvärda, särskilt om man hittar en med låsbara siffror på bezeln
91:anMjo.. en sak o ha massa fina objektiv. O Yep, jag har ett bra makro.. men det är den där latheten..
Skithusbilder kan man alltid klämma in när nöden blir för påtaglig.
Med 91:an och en schysst klocka, slår man hela världen med häpnad! Gammalt socker-Conny ordspråk!
Den där räcker ju för att lysa upp hela Östeuropa åtminstone halvvägs fram till UralbergenDu kanske skall släcka lampan du har på armen då?
Har nu växlat upp från 12-låda till 18-låda. 3 klockor på väg in.. hmm.. nåt måste göras..
Affordable hemslöjd i kväll.
Har nu växlat upp från 12-låda till 18-låda. 3 klockor på väg in.. hmm.. nåt måste göras..
Fan! Nu börjar det likna nåt! Funderar bara hur jag får in den nånstans utan att frun märker det..
Certina DS från 64, NH35 verk.Snygg!
Visarna och tavlan är från yobokies om jag inte minns fel.. Men vad är det för case?
Du har en grymt bra samling, du har tre påväg in, du har en plats kvar i lådan och två armar... så vad är problemet?Har nu växlat upp från 12-låda till 18-låda. 3 klockor på väg in.. hmm.. nåt måste göras..
Woa! Det där lämnar ju öppet för massa (dyra) möjligheter..Du har en grymt bra samling, du har tre påväg in, du har en plats kvar i lådan och två armar... så vad är problemet?
Edit: Kunde ha varit värre, det kunde ha sett ut som i min låda Nattis
Står den upp horisontellt eller är bilden knäppt ovanifrån ?Du har en grymt bra samling, du har tre påväg in, du har en plats kvar i lådan och två armar... så vad är problemet?
Edit: Kunde ha varit värre, det kunde ha sett ut som i min låda Nattis
Inget, den hänger på väggenStår den upp horisontellt eller är bilden knäppt ovanifrån ?
Snäppet över min lattjolajbanlåda erkänner jag