• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hur går det @TerryTee, har du fått upp fredagsölet än? 😊 Skål på er mina vänner!
PSX_20211112_201924.jpg
 
Sugen på den grå, får se om det blir något. Då kan jag återkomma om det var dyrt eller ej 😬
Men alla deras ur justeras att gå inom COSC och mm mm bla bla bla för att motivera priset. Känns i alla fall roligare än en BB58 i valfri färg (som ev skulle vara alternativet).
Jag misstänker att den tappar i värde mer och snabbare än bb58. Om man inte ska sälja den spelar det så klart ingen roll men det vet vi alla hur det är med den saken. 😊 Håller med om att det är ett roligt alternativ även om jag tror att den får svårt att matcha tudorn, som jag verkligen gillar. (Äger en själv) Hoppas att du blir nöjd vad du än väljer.
 
Jag misstänker att den tappar i värde mer och snabbare än bb58. Om man inte ska sälja den spelar det så klart ingen roll men det vet vi alla hur det är med den saken. 😊 Håller med om att det är ett roligt alternativ även om jag tror att den får svårt att matcha tudorn, som jag verkligen gillar. (Äger en själv) Hoppas att du blir nöjd vad du än väljer.
JO så är det, den kommer gå ner 50 % direkt :eek: men den är mer mig än en bb58 som jag nog mer skulle köpt för "att testa". Jag har en Ming (on topic) som jag försöker sälja med lite vinst för att kompensera för nästa värde tapp. Win some, loose some :)
 
Tillbaka
Topp