Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte lite av en hädelse att byta till nato ifall man har ett sjukt sexigt tt jubilee?![]()
Jag misstänker att den tappar i värde mer och snabbare än bb58. Om man inte ska sälja den spelar det så klart ingen roll men det vet vi alla hur det är med den saken.Sugen på den grå, får se om det blir något. Då kan jag återkomma om det var dyrt eller ej
Men alla deras ur justeras att gå inom COSC och mm mm bla bla bla för att motivera priset. Känns i alla fall roligare än en BB58 i valfri färg (som ev skulle vara alternativet).
SPBn ser riktigt bra ut på det meshet.Seiko-syskonen SPB143 och SPB155 på klädborste i handfatet.
![]()
JO så är det, den kommer gå ner 50 % direktJag misstänker att den tappar i värde mer och snabbare än bb58. Om man inte ska sälja den spelar det så klart ingen roll men det vet vi alla hur det är med den saken.Håller med om att det är ett roligt alternativ även om jag tror att den får svårt att matcha tudorn, som jag verkligen gillar. (Äger en själv) Hoppas att du blir nöjd vad du än väljer.
Gillar klockans ”aesthetics”Gjorde ett klockbyte efter lunchen hemma idag och passade även på att testa ett nytt band på Geckotan....
Gillar den här modellen mer och mer...har vi fler användare av C-01 där ute?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godnatt trådisar!
![]()
43 funkar fint! Bärs mindre.Sjukt snygg den där!
Tänk om de kunde släppa den i 40mm!![]()
43 funkar fint! Bärs mindre.
För mig hade den gärna fått vara typ 46..![]()
För taniga handleder för 43mm men har burit Skx007 dagligen i 6 år?Jag har för taniga handleder för det tyvärr..![]()
Det är väl ingen konstigt? Skx har väl 46mm lug to lug och Certina 51mm (som dessutom har "hane"-ändlänkar). Stor skillnad på mindre handleder.För taniga handleder för 43mm men har burit Skx007 dagligen i 6 år?![]()
För taniga handleder för 43mm men har burit Skx007 dagligen i 6 år?![]()
Tack, den är krispig!Gillar klockans ”aesthetics”
Stilig! 39 eller 42?Hör väl kanske inte hemma i den här tråden egentligen men eftersom det är här jag hänger mest (tillsammans med rysstråden) så postar jag här ändå:
Heads Up på denna som jag funderar på att avyttra:
![]()
PM:a vid intresse..
Nu; sovdags efter långt nattpass..![]()
Något för @Wasabi kanske?Byter den här mot lite vad som helst faktiskt, jag har använt den en gång och ser inte när nästa skulle bli…
![]()