Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir lite konfunderad ändå. Det står Japanese Movement på boettlocket men det står Ronda på hemsidan och jag hittar inte urverket varken hos Ronda eller Miyota... vad kan det vara för något i den?Ny ana-digi från D1 Milano, rätt cool tycker jag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Custom? Varken Ronda eller Miyota verkar ha någon ana-digi i sitt ordinarie sortiment. Kanske någon variant på denna?Blir lite konfunderad ändå. Det står Japanese Movement på boettlocket men det står Ronda på hemsidan och jag hittar inte urverket varken hos Ronda eller Miyota... vad kan det vara för något i den?
Håller med om namnet men har ju en Formex så udda namn kanske kan bli min grejInte just den modellen men @BarbaBaba hade en Iron Walker förut. Väldigt fin tycker jag, bortsett från namnet
Edit: tvåa på bollen. Note to self, läs tråden först![]()
Snyggt vart har du köpt bandet?Fick hem ett band från Rios till GG
Sen blev det även Yema läder på Squale.
![]()
![]()
![]()
På Amazon.seSnyggt vart har du köpt bandet?
Sinnessjukt snygg!
@BarbaBaba har väl haft 36mm tror jag..
Är det någon som ska försöka sig på att köpa ngt idag? Han ska ha öppet kl 14 (UK tid).Spännande släpp från Eddie på Timefactors. En monopusher med Sellita med ett målpris under 1000 pund. Enda problemet är att det bara kommer atat släppas 50 i respektive färg.
![]()
![]()
Det var länge sen jag handlade därifrån men det är väl det vanliga, se till att vara inloggad och ha betalningsuppgifter registrerade osv. och sen uppdaterar man bara produktsidan som en tok tills det går att lägga den i korgen.Är det någon som ska försöka sig på att köpa ngt idag? Han ska ha öppet kl 14 (UK tid).
Ni som lyckats köpa ngt innan, har ni några tips hur man är snabb?
Låter kul, lycka till alla kunder!Det var länge sen jag handlade därifrån men det är väl det vanliga, se till att vara inloggad och ha betalningsuppgifter registrerade osv. och sen uppdaterar man bara produktsidan som en tok tills det går att lägga den i korgen.![]()
Snyggt! Det blev riktigt bra med originalspännet
Noice, känner igen inälvorna där...tror jag @KlockTotte nu är jag sådär förvirrad igen, kan det stämma?Stooor klocka idag.
![]()
Helt korrektNoice, känner igen inälvorna där...tror jag @KlockTotte nu är jag sådär förvirrad igen, kan det stämma?
![]()
Skönt att ha några hjärnceller kvar dåHelt korrektFlyttat från 090 boetten till 710 med bezel och insert i annan färg
![]()
![]()
Det där skall genast efterhärmas !En gång varje år bjuder man till och tar på "farsdagsklockan".
Knappast Micro, långt från prisvärd, men iaf. affordable.
![]()
Det kunde du absolut känna dig trygg iSkönt att ha några hjärnceller kvar dåHar för mig det var den första ryssen som jag kände mig trygg nog med att lämna vidare, faen vad tiden går
![]()
Jepp! Sitter perfekt! Mycket snyggt avslut på bandet ocksåSnyggt! Det blev riktigt bra med originalspännet![]()