• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Söndagsklockan!:)
20211121_100836-jpg.1925018

Lite småkär i den här skapelsen efter ett knappt dygn tillsammans. Väldigt skör och smäcker och man behandlar den som en nykläckt fågelunge. Gmt visaren upplevs tunn som ett hårstrå och hade kanske önskat lite mer pondus där.
Vintage Elegance är nog rätt beskrivning och känns lite lagom dressig med hög mysfaktor.
Det negativa hittills är avsaknad av quick set på datumet vilket är lite omständligt tycker jag, ( har i vart fall inte listat ut hur man gör det på ett snabbt sätt). Roulette datum är en liten charmig detalj som uppskattas👌
Länken är oerhört skön och följsam men jag är inte riktigt överens med den på det estetiska, tror den gör sig bättre på läder eller elegantare typ av nato eller dylikt i single piece utförande. Ska testas framöver😊
20211122_143413-01.jpeg
20211122_143617-01.jpeg
20211122_144849-01.jpeg

Lite småkär i den här skapelsen efter ett knappt dygn tillsammans. Väldigt skör och smäcker och man behandlar den som en nykläckt fågelunge. Gmt visaren upplevs tunn som ett hårstrå och hade kanske önskat lite mer pondus där.
Vintage Elegance är nog rätt beskrivning och känns lite lagom dressig med hög mysfaktor.
Det negativa hittills är avsaknad av quick set på datumet vilket är lite omständligt tycker jag, ( har i vart fall inte listat ut hur man gör det på ett snabbt sätt). Roulette datum är en liten charmig detalj som uppskattas👌
Länken är oerhört skön och följsam men jag är inte riktigt överens med den på det estetiska, tror den gör sig bättre på läder eller elegantare typ av nato eller dylikt i single piece utförande. Ska testas framöver😊
20211122_143413-01.jpeg
20211122_143617-01.jpeg
20211122_144849-01.jpeg
Har du testat samma läge på kronan som när du ställer GMT-visaren, men i motsatt riktning?

Tillbaka
Topp