Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggast i microtråden nu va?Bilder från i morse.
![]()
![]()
![]()
Tack snällaSnyggast i microtråden nu va?![]()
Funderar på att beställa senare ett bättre mesh från Geckota med snabb justering till klockan. Tycker att Mesh passar bra på denna typ av klocka.Tack snällaDet finns en hel del fina i klockor i tråden
![]()
Har du funderat på Forstner? De har lite olika, själv är jag sugen på deras Rivet-modell.Funderar på att beställa senare ett bättre mesh från Geckota med snabb justering till klockan. Tycker att Mesh passar bra på denna typ av klocka.
Tanken är att beställa en Ginault länk till min Pastel blå först och sedan bestämma mig vilket det blir på denna.Har du funderat på Forstner? De har lite olika, själv är jag sugen på deras Rivet-modell.
The Rivet Bracelet
The Forstner Rivet Bracelet revives one of the most iconic watch bracelet styles in history--the uniform (i.e., non-tapering) three-link bracelet secured by rivets originally made by distinguished bracelet manufacturer Gay Freres. Available with either solid or all-stretch links, Forstner's...forstnerbands.com
Snygg på Universa, från Insta:
![]()
Det är bra! Den typen av klocka skall utstå lite jobb!Dags för nytt golv i vardagsrummet. Monchard får vara byggbeater
![]()
Har du fler bilder? Vad är det för mått på din fina klocka?Nä men lördag igen då, finns det något intresse för byte idag?
![]()
Här är länk till gammal annons med bilder osv.Har du fler bilder? Vad är det för mått på din fina klocka?
Jäkligt cool är den!Här är länk till gammal annons med bilder osv.
Avslutad - Bedat 787 bytes , tudor daydate såld
Tudor daydate ref 94500 Funkar som det ska 36mm från 1985 Länken är sliten och stretchig 12000kr eller offert bud Bjuder på rek frakt. såld såld Bedat 787 Funkar som det ska Har köpt den på uretvintage Se länken för info eller googla bedat 787...klocksnack.se
Prislappen där behöver du inte bry dig om
Jao, visst är den det men inga roliga bytesförslag ännuJäkligt cool är den!![]()
Klassiskt dressur det där, om man ska käka taggtråd vill säga.Då går vi på middag![]()
Riktigt fin tycker jag.Här är länk till gammal annons med bilder osv.
Avslutad - Bedat 787 bytes , tudor daydate såld
Tudor daydate ref 94500 Funkar som det ska 36mm från 1985 Länken är sliten och stretchig 12000kr eller offert bud Bjuder på rek frakt. såld såld Bedat 787 Funkar som det ska Har köpt den på uretvintage Se länken för info eller googla bedat 787...klocksnack.se
Prislappen där behöver du inte bry dig om
Är tavlan matt eller glossy?Skulle ta foton för att lägga ut Maranezen till försäljning men efter fotosessionen så ångra jag mig!i alla fall för ögonblicket!
Tycker den är förjävla bra! Synd att det är det konstanta suget på annat samtidigt!
![]()
![]()
Är tavlan matt eller glossy
Fin i vilket fall. Har en gul seestern på ingångSitter och tittar på den och vet faktiskt inte vad jag ska svara, har ju sett tavlor som jag kan svara - den är matt!
Upplever den som kanske semi-glossy.
Någon annan ägare kanske kan flika in?
![]()
![]()