Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att vara till hjälp.Hoppsan, verkar vara en jäkla spred på denna över nätet. Korrigerar prisetuppskattar infliken
Hoppsan, verkar vara en jäkla spred på denna över nätet. Korrigerar prisetuppskattar infliken
Köpte den härKul att vara till hjälp.
![]()
?Nej, det gjorde du inte...?![]()
Nej, det gjorde du inte...?![]()
Beror på vilken sida man kollar och jo jag ändrade men jag gjorde när jag hade tid. Du behöver inte köpa om du inte vill. Ingen tvingar dig till nåttDu skrev att du skulle justera priset... men det var inte ändrat.
Nu är det ändrat så att din begagnade klocka bara är 1000 kr dyrare än en ny...![]()
Beror på vilken sida man kollar.
De sidor du refererar till är utländska sidor som är från USA eller annat. Du glömmer tull o annat. De flesta sidor säljer denna för mer än 4kJo... nån tokig jävel kan ju vilja betala mer i onödan... då kan man välja den dyraste återförsäljaren. Eller din klocka.
Sant, en snabb googling gav 2700 som bästa pris inom EUDe sidor du refererar till är utländska sidor som är från USA eller annat. Du glömmer tull o annat. De flesta sidor säljer denna för mer än 4k
Jag köpte den för strax under 4k o tänkte lägga ut för samma men fick så mycket skit från dig och nån till att jag tänkte att jag sänker för KS andans skull men kanske ska höja igen då ni inte verka bry er om det utan snarare bara hacka på folk istället.
De sidor du refererar till är utländska sidor som är från USA eller annat. Du glömmer tull o annat. De flesta sidor säljer denna för mer än 4k![]()
Jävlar vad arg ;DDu skrev att du skulle justera priset... men det var inte ändrat.
Nu är det ändrat så att din begagnade klocka bara är 1000 kr dyrare än en ny...![]()
Perfekt ju, en klocka och lunch i 4 dagar.Jo, men faktiskt, du har lite "rätt" där.
Köper man från creation watches så slutar notan runt 2500 kr inkl moms tull osv.
Då blir en ny klocka bara 400 kr billigare än din begagnade...
Du får givetvis sälja din till vilket pris du vill, dom flesta säljer dock denna för under 4k och många långt under också.De sidor du refererar till är utländska sidor som är från USA eller annat. Du glömmer tull o annat. De flesta sidor säljer denna för mer än 4k![]()
Jävlar vad arg ;D
Igår blev jag förbannad. Men åt andra hållet. Sitter och har en trevlig diskussion om att hitta ett relevant bytesvärden för min och förhandlingspartens klocka. Vi kollar vad klockorna säljs för idag, listpriser osv. Allt känns bra. Sedan går vi in och kollar de två klockorna på K&S och där upphörde fan gravitationen att gälla. Spannet mellan högsta och lägsta och inkonsekvensen var fan helt sinnessjuk. De där jävla ADHD-säljen för en femtedel av listpriset kan också vara jävligt irriterande. Om inte annat för att man själv inte slog till
Marknaden är självsanerande. Jag tror det är ytterst svårt att få för mycket betalt för en klocka. Särskild under höst/vinter.
PS. både jag och den andre parten slaknade liksom under diskussionen. Från att pompöst kunna resonera fram ett värde till en kollaps av galenskap så bidde det inget. Han såg det lägsta min gått för och jag såg det lägsta hans gått för och så körde allt i diket...
Fan saknar min gamle härjade Inox ibland, sjukt bra klockorNär bilfärden bjuder på intensivt raffel och oväntade strapatser…
Allt på grund av att snöoväder tydligen kan utlösa akut retardation hos 50% av Sveriges bilförare.
Då åker knogjärnet på…![]()
Jag var sen på INOX-bollen. Men gillart som fan. Men de går ju för grus och kolapapper för närvarande. Starkt köpläge! Bara å handlaFan saknar min gamle härjade Inox ibland, sjukt bra klockor![]()
Jag var sen på INOX-bollen. Men gillart som fan. Men de går ju för grus och kolapapper för närvarande. Starkt köpläge! Bara å handla![]()
Intressant vinkel. Vad gör du?
Putsar skornaIntressant vinkel. Vad gör du?