Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Jag har fulla lådor om du skulle få för dig att byta bort den där (med bandet)Grymma band ju
![]()
![Smiling face with hearts :smiling_face_with_3_hearts: 🥰](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f970.png)
PS inte min Baltic
![Cold face :cold_face: 🥶](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f976.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har fulla lådor om du skulle få för dig att byta bort den där (med bandet)Grymma band ju
![]()
Perfekt match! Min hälsar.Och nu kanske jag ska ge fan i att byta bort den…![]()
HAQ är grejen alltså...
Skulle gärna ha det i alla klockor... synd att roliga klockor till 99% har nh35 eller 2824-2
Denna idag på @SpaceAce-band ❤
![]()
![]()
TjusigKontrar med cosc
Kul med loggan på baksidan av gummit
![]()
![]()
![]()
Kontrar med cosc
Kul med loggan på baksidan av gummit
![]()
![]()
![]()
HAQ är faktiskt grejen. Tips: https://klocksnack.se/threads/wempe-zeitmeister-quarz-haq.157595/![]()
Oerhört fina. Men, jag skulle nog störa mig på den vertikala linjen som går genom R:et på Lorier. Och genom Safari... och Automatic.Glöm inte den vita! Tyvärr så är de limiterade till 150ex och ser ut såhär på baksidan. Sjukt fina och väldigt bra storlek i alla fall.
![]()
![]()
Lite för gubbig för mej... men om något år så...![]()
Hmm, det har du rätt i. Ser faktiskt inte så snyggt ut.Oerhört fina. Men, jag skulle nog störa mig på den vertikala linjen som går genom R:et på Lorier. Och genom Safari... och Automatic.
Jadu, enl. många alldeles för mycketWow vilken femetta
Får jag fråga vad du gav för den ?
Den satt som en smäck på digSpammar med Tribus
Sjukt kul med en klocka jag egentligen var noll intresserad av men som ser ut att bli ett av årets höjdpunkt. (Typ topp 3 eller 4 av 17 in i år)
![]()
Halvhjärtad bubbleback-remake kan jag tycka. Har väntat på att nån skulle ge sig in på det spåret och det var väl inte helt misslyckat men inte jättelyckat heller.Mysig liten nyhet från Lorier på 36 mm
![]()
Jag tycker WMT lyckats rätt bra med bubbleback. Dock lite i minsta laget även för mig, 32mm.Halvhjärtad bubbleback-remake kan jag tycka. Har väntat på att nån skulle ge sig in på det spåret och det var väl inte helt misslyckat men inte jättelyckat heller.
Däri ligger väl kanske faran? WMT har kört helt på karbonkopia av originalen och då känns det lite sunkigt på det viset. Det är svårt med genren "inspirerad, men inte kopierad, av ett vintage-original". Hade definitivt hellre burit WMT än den Lorier-tolkningen dock.Jag tycker WMT lyckats rätt bra med bubbleback. Dock lite i minsta laget även för mig, 32mm.
![]()
![]()
Ja, ingen lysmassa.Den satt som en smäck på dig
Stämmer det att den inte har någon lysmassa?![]()
”Vilka känslor väcker det hos dig?” hehe, kommer bli många gul/orangea urtavlorNytt från Triwa.
TRIWA - Time to Talk
The symbolic purpose of this timepiece is to spark new insights and conversations about mental health. The watch features a heat-reactive dial that changes color to reflect the mood of the wearer. For every watch sold, 15% goes to our partner Mind, and their work to reduce the stigma and shame...www.triwa.com
Skulle passa många på KS![]()
Tänkte instinktivt i liknande banor, tappar spåret lite på gott & ont.Snygga, men kanske är lite för snäva retro-trender de hamnat i den här gången? Deras grejer brukar kännas lite diffust 60-tal, men den här känns exakt 2021 med sektortavlan och kopparen.
Spammar med Tribus
Sjukt kul med en klocka jag egentligen var noll intresserad av men som ser ut att bli ett av årets höjdpunkt. (Typ topp 3 eller 4 av 17 in i år)
![]()
Gissar på en Deep Blue eller?Detta är rätt fräckt![]()
Känner att detta kommer bli en favoritIofs sagt så förr å flippat dagen efter
Men just nu känns det så iallfall
![]()
Formex 39mm med mop tavla.
Rätt kul att de känner dig tvungna att skriva att det inte är en "ladies watch" på hemsidan
Lite gammalmodiga i alplandet.
![]()
Formex 39mm med mop tavla.
Rätt kul att de känner dig tvungna att skriva att det inte är en "ladies watch" på hemsidan
Lite gammalmodiga i alplandet.
![]()
![]()