• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Grymma band ju 😍
E48CF05B-6763-4998-B4E0-56C894385876.jpeg
Jag har fulla lådor om du skulle få för dig att byta bort den där (med bandet)🥰

PS inte min Baltic🥶

Jag tycker WMT lyckats rätt bra med bubbleback. Dock lite i minsta laget även för mig, 32mm.
Photo-2-9-2021-4-32-02-PM.jpg
Photo-4-11-2021-12-51-44-AM.jpg
Däri ligger väl kanske faran? WMT har kört helt på karbonkopia av originalen och då känns det lite sunkigt på det viset. Det är svårt med genren "inspirerad, men inte kopierad, av ett vintage-original". Hade definitivt hellre burit WMT än den Lorier-tolkningen dock.

Nytt från Triwa.

Skulle passa många på KS 😂
”Vilka känslor väcker det hos dig?” hehe, kommer bli många gul/orangea urtavlor

Spammar med Tribus 😊
Sjukt kul med en klocka jag egentligen var noll intresserad av men som ser ut att bli ett av årets höjdpunkt. (Typ topp 3 eller 4 av 17 in i år)

20211208_144838.jpg

Najs :) Min laxiga tri-01 anländer på fre efter trippen till servicecentret. Om Tribus inte kånkar ( verkar omstrukturerat nu så det tror jag inte ) så är deras costumer service på topp vilket kan vara kul att veta.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp