Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som gjutet! Brukar inte gilla G-shock men den här modellen var faktiskt läcker!Ny G-shock och mäklarpjucks
Uris var så glad idag när han ringde. Helt klart värd väntan.
![]()
Den här med samma boett (just denna i gun-metal) finns fortfarande till 70% rabatt. Man blir ju lite sugen.
![]()
Nej, snarare konkurspriser i detta fall.Fräck! Ingen nådig rabatt, kan det va marknadstrick må tro? En del märken gör så (Stuhrling praktexempel som kör 85% från retailpriset)
Eller kanske likviditetsproblem och behöver snabba cash men jag har inte kollat upp något.Fräck! Ingen nådig rabatt, kan det va marknadstrick må tro? En del märken gör så (Stuhrling praktexempel som kör 85% från retailpriset)
Ohh! Är det en gilt relief dial?![]()
Någon som har koll på diametern på kommande Smiths Commander från Timefactors?
Ohh! Är det en gilt relief dial?
38 mm![]()
Någon som har koll på diametern på kommande Smiths Commander från Timefactors?
Gillar den där på mesh. Andra snygga alternativ är ju UncleSeikos BoR curved för just LLD samt canvas och Tropic.![]()
![]()
![]()
Varit mycket jobb senaste tiden och inte varit så aktiv här. Därför kändes det lägligt med nytt i samlingen. Spanat på LLD länge och nu stod planeterna i linje. Absolut inte mikro, men begagnad skulle jag ändå säga att den är hyfsat affordable. Och ni är ju mitt gäng så kände att jag var tvungen att posta här.
Tycker den funkar riktigt bra på läder (men sen har jag också en särskild böjelse för dykare på läder), vad tycker ni? Hiss eller diss?
När farsan vabbar så bli det som vanligt fiskpinnar å pommes![]()
![]()
Jajamen, har faktiskt kollat lite på uncle seiko-länken. Blir nog en sån så småningom! Sen har jag en bandsallad på ingång med bland annat canvas och tropicGillar den där på mesh. Andra snygga alternativ är ju UncleSeikos BoR curved för just LLD samt canvas och Tropic.
![]()
![]()
![]()
Kyckling ringar och kyckling nuggets är populära hos ossNär farsan vabbar så bli det som vanligt fiskpinnar å pommes![]()
![]()
Haha blev nuggets igårKyckling ringar och kyckling nuggets är populära hos oss![]()
Var hittar du såna där busiga band? Jag vill oxå vara busig!DH på lite busigt band idag.
![]()
Var hittar du såna där busiga band? Jag vill oxå vara busig!