Weberg
Guld
Tack för tips! Beställer ett så hopas jag det kommer till våren...
![Grinning squinting face :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f606.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tips! Beställer ett så hopas jag det kommer till våren...
Ingen minns en fegisSätter aldrig någonsin läder på en dykare, men nu sprang jag på ett 24 mm racingläder så tänkte att jag får väl prova iaf...
![]()
Snyggt! 42an? Har själv suttit och kikat lite inför sommarklockan 2022Nytt in för en gångs skull. Kasst ljus i Mordor i vanlig ordning, tog några snabba ändå. Inget lull-lull, bara mysigt rå i all sin enkelhet = 🛠
![]()
![]()
![]()
![]()
Helson levererar världens bästa lysmassa som sig bör, den som vet den vet (ja, bättre kräm än sneiko om nu någon undrar).
![]()
Tack vännen! Japp, 42an...satt som en välskakad julmust i näsgången. Det här är en vinterklocka så förmodligen inget för dig dåSnyggt! 42an? Har själv suttit och kikat lite inför sommarklockan 2022![]()
Typiskt, tillbaka till ritbordet dåTack vännen! Japp, 42an...satt som en välskakad julmust i näsgången. Det här är en vinterklocka så förmodligen inget för dig då![]()
Attenzione! Tres bolas fantasticos. Köttbullar och potatiskroketter i ugn serverat med körsbärstomater. Jag har aldrig testat själv men håll med om att det är en svindlande tanke.När farsan vabbar så bli det som vanligt fiskpinnar å pommes![]()
![]()
Låter faktiskt magisktAttenzione! Tres bolas fantasticos. Köttbullar och potatiskroketter i ugn serverat med körsbärstomater. Jag har aldrig testat själv men håll med om att det är en svindlande tanke.
![]()
Nice! Du får hojta till vid flipp kan nog vara sugen
Ja tack!Nytt in för en gångs skull. Kasst ljus i Mordor i vanlig ordning, tog några snabba ändå. Inget lull-lull, bara mysigt rå i all sin enkelhet = 🛠
![]()
![]()
![]()
![]()
Helson levererar världens bästa lysmassa som sig bör, den som vet den vet (ja, bättre kräm än sneiko om nu någon undrar).
![]()
Shiet va läckerNytt in för en gångs skull. Kasst ljus i Mordor i vanlig ordning, tog några snabba ändå. Inget lull-lull, bara mysigt rå i all sin enkelhet = 🛠
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Besviken över att ingen föreslår trådens nationalrätt.När farsan vabbar så bli det som vanligt fiskpinnar å pommes![]()
![]()
Jepp, blev nyfiken på den kombon också så kunde inte hålla tassarna borta. Kan nog bli festligt när patinan börjar krypa påBra @Von , såg den orange igår och jäklar vad bra mässing/brons är med orange![]()
Hur många orangea tavlor kan du ha i garaget egentligen? Äh, jag svarar åt dig...många
Jepp, blev nyfiken på den kombon också så kunde inte hålla tassarna borta. Kan nog bli festligt när patinan börjar krypa på![]()
Det gör jagNice! Du får hojta till vid flipp kan nog vara sugen![]()
Ja, har tänkt likadant förut men har så smått ändrat uppfattning, jäkligt rufft borstade visare så det blir liksom inte blingigt ändå. Grym läsbarhet hursomhelstkommer bli grymt! Enda jag önskat med SD mässing vore vita visare för än mer toolkänsla![]()
Ja det är det! Var iof längesen jag hade en SD i mässing men om något känns tool så är det SD. Nästan ännu mer i mässing när patinan kommer. Plus väger inte 500kg som stålisen på länkJa, har tänkt likadant förut men har så smått ändrat uppfattning, jäkligt rufft borstade visare så det blir liksom inte blingigt ändå. Grym läsbarhet hursomhelst![]()
Hade 40an i mässing för några år sen men tycker märkligt nog denna satt mer balanserat på handleden. Kanske baklocket i titan håller ner den några gram också?Ja det är det! Var iof längesen jag hade en SD i mässing men om något känns tool så är det SD. Nästan ännu mer i mässing när patinan kommer. Plus väger inte 500kg som stålisen på länk![]()
Gott folk. Börjar få slut på bandstift. Vart hittar jag rejäla och mindre tjocka 20 mm bandstift till bra pris? Köper gärna några st så jag kan trycka in ett par i varje band.
![]()
2047 SEK![]()
Varit tyst länge om denna från MALM
@Waldorf @blackcoffee har ni någon koll ni som träffar karln ibland?
God morgon alla mikrovänner
Då blev det äntligen fredag (för oss som inte tycker alla dagar har lika värde)
Bär dagen till ära min mest osäljbara klocka nånsin.
I morgon får den uppleva sin heads-up nummer 28 typ
Reveie vet hur det är att vara oönskad
![]()