Ok, det framgick inte riktigt i din text. Jag tycker helt klart att det är en faktor och den är inte oviktigt, bara lite svårt att följa upp och värdera.Exakt så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, det framgick inte riktigt i din text. Jag tycker helt klart att det är en faktor och den är inte oviktigt, bara lite svårt att följa upp och värdera.Exakt så.
Gillar klockan, ogillar resultatetGött att vänta på vagnen efter 3-0 mot AIK!
Så vitt jag vet så säljs de endast via deras hemsida och skeppas från Hong Kong så tillvida du inte hittar ett använt ex. här på KS.Finns det nån återförsäljare i Europa eller butik som säljer Armida A1?
Riktigt najs bild, tills man såg bakgrunden. Sjukt läskigt!
Ahh den blev liite moody kanske Ett sådant där artsy magasin. Ganska trevligt men även aningen weird at times!Riktigt najs bild, tills man såg bakgrunden. Sjukt läskigt!
Perfekt strap combo, man!Länge sen denna fick handledstid, så idag var det dags!
Nice! Vad är det där för något?Länge sen denna fick handledstid, så idag var det dags!
Tack! Håller med om att det sitter riktigt bra på den klockanPerfekt strap combo, man!
Tack! Det är en military industries finns ofta på eBay till bra priser.Nice! Vad är det där för något?
Hur är kvalitén på dem? Är ju sjukt bra priser.Tack! Det är en military industries finns ofta på eBay till bra priser.
Just denna är jag mer än nöjd med. Går tex ca +2spd, vridningen är bättre än annat med samma prislapp imo och linjerar perfekt med index. Lumen är inte superbra och det är mineralglas, vilket kanske är de största nackdelarna om man nu bryr sig som såntHur är kvalitén på dem? Är ju sjukt bra priser.
Någon som har någon erfarenhet av det här märket? Tycker att deras blåa vintage chrono ser riktigt nice ut!Dryden verkade också ha några trevliga ur. Har dock aldrig hört talas om märket tidigare. Mechaquartz under huven. Fanns i flera färger.
https://drydenwatchco.com/products/dryden-watch-co-chrono-diver-mens-watch-blue-white
Inte testat, men TBWS gjorde en trevlig liten recension på den https://twobrokewatchsnobs.com/dryden-watch-co-review-the-chrono-diver/Någon som har någon erfarenhet av det här märket? Tycker att deras blåa vintage chrono ser riktigt nice ut!
Nice, tack!Inte testat, men TBWS gjorde en trevlig liten recension på den https://twobrokewatchsnobs.com/dryden-watch-co-review-the-chrono-diver/
Den har dykt upp i mitt flöde flertalet gånger. Jag måste säga att jag gillar den, speciellt den versionen med ss bezel.Någon som har någon erfarenhet av det här märket? Tycker att deras blåa vintage chrono ser riktigt nice ut!
Ja, den är också riktigt snygg. Slänger upp bild på den också (och lite specs) just for kicks.Den har dykt upp i mitt flöde flertalet gånger. Jag måste säga att jag gillar den, speciellt den versionen med ss bezel.
Ja, riktigt bra den där!Ja, den är också riktigt snygg. Slänger upp bild på den också (och lite specs) just for kicks.
Dial: Sunburst blue dial with matte white subdials. Date opening at the 4:30 position.
Hands: Polished hour, minute and chronograph hands. Light blue subdial hands for legibility.
Bezel: Anodized aluminum
Indices: Applied (polished)
Case Material: 316L Stainless steel with a mixture of brushed and polished finish
Case Size: Width: 42mm (excluding crown) Length: 49mm (lug-to-lug)
Case Thickness: 13.5mm from the caseback to the top of the crystal
Crystal: Double domed scratch-resistant sapphire with anti-reflective coating on the inside
Strap size: 22mm
Crown: Screw down
Movement: Seiko Mechaquartz VK63
Water Resistance: 100 Meters with crown screwed down.
Lume: Swiss Superluminova - White Color, Blue Glow
Är väl mer eller mindre en kopia av Autaviaboetten?Någon som har någon erfarenhet av det här märket? Tycker att deras blåa vintage chrono ser riktigt nice ut!
Det har du alldeles rätt i! Väldigt likt.Är väl mer eller mindre en kopia av Autaviaboetten?
Christopher på handleden och Turbonegro i lurarna!
Turbonegro? Passar väldigt braBra val av band! Hade tänkt något liknande innan den flippades
Turbonegro? Passar väldigt bra
Haha, jag vet vad du menade. Sailclothet passar verkligen jättebra på klockan. Bäst hittills är däremot Feskarns canvas.Kanske bra de med, längesen jag hörde de. Är väll hank von helvete?