Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte bort Mondaine, speciellt inte deras Stop2Go som har ett sjukt coolt kvartsverk!
Verkar helmysko. Enligt tidsplanen har den varit under utveckling i ett och ett halvt år och att då inleda en insamling för att därefter stänga ner den efter två dagar känns väldigt suspekt. Personliga problem kanske?
Någon med konto på KS kanske kan dra iväg ett meddelande och fråga.
Ja, jag var lite inne på det men det vore också märkligt med tanke på hur många plankningar som förekommit där. Den här är åtminstone någorlunda egen även om den tagit tydlig inspiration från vissa andra klockor vilket i sig inte är något brott.Kan ju också blivit hotad stämning av någon den tog lite design ifrån. Går ju spekulera i mkt. Tråkigt iaf för såg ändå fin ut!
Såg lite väl bra ut finishmässigt för den pengen.Kan ju också blivit hotad stämning av någon den tog lite design ifrån. Går ju spekulera i mkt. Tråkigt iaf för såg ändå fin ut!
Du menar att det skulle vara någon slags blåsning? Märkligt i så fall att insamlingen avslutades av projektägaren enligt hemsidan.Såg lite väl bra ut finishmässigt för den pengen.
Menar inget mer än det jag skrev. Har ingen aning vad som hänt.Du menar att det skulle vara någon slags blåsning? Märkligt i så fall att insamlingen avslutades av projektägaren enligt hemsidan.
Ok, jag tolkade det som att du menade att det var ett fejkprojekt eller något i den stilen men jag kanske missuppfattade.Menar inget mer än det jag skrev. Har ingen aning vad som hänt.
Riktigt trevliga klockor, även de som har ett vanligt kvartsverk. De har en fin historia och en design som är väldigt klassisk. Kolla upp deras historia, riktigt trevlig att läsa. Jag älskar min Mondaine, största positiva överraskningen jag fått när jag köpt en klocka.Fy! Nu blev man sugen. Dom hade några 36or dessutom (inte Stop2Go dock) som passar mig som handen i handsken.
Nu ligger dom nya C60 uppe på Christopher Ward.
Bilder kommer här Sugen på en?Du har inga fler bilder att bjuda på ventusen @Nilas
Bilder kommer här Sugen på en?
Mycket trevlig för en liten slant. Vad kallar vi det nu igen? Jo, affordable
Den är ball, den! Inte riktigt min kopp té men har fått lite sköna recensioner och Michael på Gavox verkar även vara en skön snubbeKanske har varit uppe tidigare och jag vet egentligen inte riktigt vad jag tycker om den, men lite småsnygg är den allt och skulle sitta som en smäck på stranden till sommaren (i min del av landet hänger för övrigt snön i luften idag ). Miyota 9015, ø 43mm, lug-bredd 22mm, skruvade kronor och safirglas.
Kanske har varit uppe tidigare och jag vet egentligen inte riktigt vad jag tycker om den, men lite småsnygg är den allt och skulle sitta som en smäck på stranden till sommaren (i min del av landet hänger för övrigt snön i luften idag ). Miyota 9015, ø 43mm, lug-bredd 22mm, skruvade kronor och safirglas.
Sprang på denna nyss, är den blandning mellan iwc och patek eller? Rätt nice, 179$ via kickstarter (ronda Quartz):
Pelton USA vilka är hyffsat dyra och Schaffen watches som är mer affordable.Snygg! Jag har, eh, noterat, att tråden till stor del svämmar över med dykare. Inget fel med dykare, men vilka fler/finns det fler mikromärken som gjort något liknande ovan? E. C Andersson Calypso och D1 Milano känner jag till men det måste givetvis finnas fler?
Fan, nu påmindes jag om Schaffen igen, diggar verkligen den.Pelton USA vilka är hyffsat dyra och Schaffen watches som är mer affordable.
Pelton USA vilka är hyffsat dyra och Schaffen watches som är mer affordable.
Haha vad fasen! Måste vara ett organiserat skämt.Sprang just över denna på Kickstarter. Vad i hela friden??
Ett produktfoto med ett NATO som ser ut att vara minst 2mm för smalt. Ett inlägg som inte linjerar... Seriöst? Hur kan den ha fått in 100k redan, ser ju ut som skit.