Efter 10 år omvandlas den till en kopiaTyckte att detta var lite skoj. Vet inte riktigt vad de menar dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter 10 år omvandlas den till en kopiaTyckte att detta var lite skoj. Vet inte riktigt vad de menar dock
Det är ju redan en kopiaEfter 10 år omvandlas den till en kopia
Ja fast efter 10år får det vidta rättsliga åtgärder mot dig då certifikatet slutat gälla, dvs. om du mot all förmodan skulle ha den kvar då Vad fel det kan bli när man bestämmer sig för att spara in på kvalificerad översättningDet är ju redan en kopia
Hittade ganska mycket tycker jag, ser CW, Casio, Seiko, Rolex.
Grymt! GrattisJaha, då säger jag välkommen hem till en ny Ventus Mori (SeriousWatches Limited 100ex) och en fin begagnad Hamtun H1 (inköpt av @Alf Watch Company) , stort tack för trevlig affär
Bättre än julafton utan tvekan
Nu ska här bildbombas under ledigheten
Boetten är lik men förövrigt ganska olik.Är väl mer eller mindre en kopia av Autaviaboetten?
Stort tack . Flippa, jag flippar väl aldrig .Grymt! Grattis
Ställer mig i kön på Hamtun när du ska flippa.
Samma typ av vridring men annat inlägg? De delar ju inte boett utan de har snarare kopierat boetten. Finns värre stölder men kan vara värt att notera tycker jag. THs är ju även det en kopia av deras äldre Autavia. Där kan man se allt jag tycker har gått utför med många av de stora märkena i dagens marknad. Originalet är så mycket trevligare, ägde en tidigare.Boetten är lik men förövrigt ganska olik.
Annan bezel, visare, pusher, tavelmarkeringar mm.
Att dela boett form är ganska vanligt känns det som men jag kan ha fel.
Stort grattis, det är bara å bomba på.Jaha, då säger jag välkommen hem till en ny Ventus Mori (SeriousWatches Limited 100ex) och en fin begagnad Hamtun H1 (inköpt av @Alf Watch Company) , stort tack för trevlig affär
Grattis! Dom är riktigt bra. Har haft en exakt likadan tidigare. Hade haft en nu också om du inte varit så snabb .Jäklar vad bra SD är i stål, ruggigt nöjd @emilarne Måste ta av en till länkbit sen bara, skönt det för tung...
Grattis! Dom är riktigt bra. Har haft en exakt likadan tidigare. Hade haft en nu också om du inte varit så snabb .
En mäktig pjäs utan tvekan. Mycket användbar vid strömavbrott då du ej behöver fler ljuskällor .Trodde aldrig jag hann först men nio minuter efter räckte, väldigt glad för det! Se om jag kan hitta ett bra gummi/canvas till den med, länken är ju grym men lättar ju ca 90g utan den
Otroligt fina klockor! Hamtun H1 är så grymt mycket snyggare än H2.Jaha, då säger jag välkommen hem till en ny Ventus Mori (SeriousWatches Limited 100ex) och en fin begagnad Hamtun H1 (inköpt av @Alf Watch Company) , stort tack för trevlig affär
Jaha, då säger jag välkommen hem till en ny Ventus Mori (SeriousWatches Limited 100ex) och en fin begagnad Hamtun H1 (inköpt av @Alf Watch Company) , stort tack för trevlig affär
Tackar . Är nog beredd att hålla med dig där även om Kraken H2 inte är helt fel den heller.Otroligt fina klockor! Hamtun H1 är så grymt mycket snyggare än H2.
Japp, Ventusen är en stålis. Finns nog bara ett fåtal kvar (SeriousWatches) om du är sugen. Min är numrerad 90/100. Fantastiskt prisvärt kit med 4 ombyten plus klockrulle och allt i trevlig box.Härligt duoköp, Hamtun är jag nyfiken på med likaså ventus! Ventus är i stål eller hur?
Japp, Ventus en är en stålis. Finns nog bara ett fåtal kvar (SeriousWatches) om du är sugen. Min är numrerad 90/100. Fantastiskt prisvärt kit med 4 ombyten plus klockrulle och allt i trevlig box.
Läderbandet var mjukt och mycket följsamt direkt ur boxen.
Fan @Nilas , det var nästan bättre när du hängde i andra trådar. Du köper ju bara saker som jag vill haJaha, då säger jag välkommen hem till en ny Ventus Mori (SeriousWatches Limited 100ex) och en fin begagnad Hamtun H1 (inköpt av @Alf Watch Company) , stort tack för trevlig affär
Haha, välkommen hemEn trippel, ihopsamlad på 6 dagar. Utfläkta och helt utlämnande på mjuk sexig fäll . Mer än nöjd även om någon liten förändring kanske redan snurrar i tankarna .
Vem kan motstå värmen och myset i denna trevliga och ödmjukt inställda tråd . Lite farlig bara för affordables är nästan för affordable.Fan @Nilas , det var nästan bättre när du hängde i andra trådar. Du köper ju bara saker som jag vill ha
(För att vara övertydlig: jag är jätteglad att du hittat "hem" igen)
TackarHaha, välkommen hem
Riktigt snygg och som du säger ganska inspirerad av IWC med en släng av VC Overseas. Vad jag kan se verkar det dock vara nedlagt efter två dagars insamling?Sprang på denna nyss, är den blandning mellan iwc och patek eller? Rätt nice, 179$ via kickstarter (ronda Quartz):
Riktigt snygg och som du säger ganska inspirerad av IWC med en släng av VC Overseas. Vad jag kan se verkar det dock vara nedlagt efter två dagars insamling?
https://www.kickstarter.com/projects/acwatches/the-saint-martin-what-a-luxury-watch-should-be?ref=discovery&term=Saint martin watch
Ja det var lite synd. Riktigt trevlig för det prisetRiktigt snygg och som du säger ganska inspirerad av IWC med en släng av VC Overseas. Vad jag kan se verkar det dock vara nedlagt efter två dagars insamling?
https://www.kickstarter.com/projects/acwatches/the-saint-martin-what-a-luxury-watch-should-be?ref=discovery&term=Saint martin watch
Verkar helmysko. Enligt tidsplanen har den varit under utveckling i ett och ett halvt år och att då inleda en insamling för att därefter stänga ner den efter två dagar känns väldigt suspekt. Personliga problem kanske?Se där missade jag helt! Undra varför?