Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ju vara intressant för att testa om man vill ha en doxa eller inteMaranez Samui Vintage har dykt upp i stål igen. Den ser riktigt snygg ut. De har gått över till polerad dykring med no-deco meter-skala vad det ser ut som. Tror ändå det blir svårt för dem framöver när Seestern m fl nafsar dem i hälarna och kör lägre pris. Jag skulle nog ändå säga att den här är ett snäpp över Seestern, men samtidigt så är det dubbla priset... Maranez har i a f 20% rabatt nu i några dagar till.
![]()
![]()
Snyggt att de har matchat siffrorna på ringen på den rosa också och att de äntligen kör på släta ändlänkar. Nu blev man ännu mer sugen på en...Maranez Samui Vintage har dykt upp i stål igen. Den ser riktigt snygg ut. De har gått över till polerad dykring med no-deco meter-skala vad det ser ut som. Tror ändå det blir svårt för dem framöver när Seestern m fl nafsar dem i hälarna och kör lägre pris. Jag skulle nog ändå säga att den här är ett snäpp över Seestern, men samtidigt så är det dubbla priset... Maranez har i a f 20% rabatt nu i några dagar till.
![]()
![]()
Ah, ändlänkarna! Det missade jag. Snyggt!Snyggt att de har matchat siffrorna på ringen på den rosa också och att de äntligen kör på släta ändlänkar. Nu blev man ännu mer sugen på en...
![]()
Från siten:Kan ju vara intressant för att testa om man vill ha en doxa eller inte
Hur får man tillgång till 20% rabatten?
Tycker länken ser bättre ut på seestern. Åtminstone ändlänkarna.Maranez Samui Vintage har dykt upp i stål igen. Den ser riktigt snygg ut. De har gått över till polerad dykring med no-deco meter-skala vad det ser ut som. Tror ändå det blir svårt för dem framöver när Seestern m fl nafsar dem i hälarna och kör lägre pris. Jag skulle nog ändå säga att den här är ett snäpp över Seestern, men samtidigt så är det dubbla priset... Maranez har i a f 20% rabatt nu i några dagar till.
![]()
![]()
![]()
Inferno blir det![]()
![]()
Inferno blir det![]()
Jag tycker precis tvärtom, de nya ändlänkarna på Samui är sjukt fina. Precis som vintage Doxa.Tycker länken ser bättre ut på seestern. Åtminstone ändlänkarna.
OceanX & Wolbrook. Kommit in mkt nytt på sistone. Svårt att välja vad man ska använda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Efter att ha legat lågt ett tag smög sig intresset tillbaka så slog till på en Wolbrook. Alltid kul med nytt!![]()
Babytuna på 47mm. Någon som vet varför man kallar den det?
![]()
![]()
Det obligatoriska gummitestet…
![]()
Den luktar inget eller? Var problematiskt att få bort all flänsost från gravyren på boettlocket nämligenKoksklockan på! Nu även vinterklockan..
Norrut, mot snön och vit Jul!
![]()
Körde den i klorin. Det är sen gammalt, med tanke på klientelet här..Den luktar inget eller? Var problematiskt att få bort all flänsost från gravyren på boettlocket nämligen